Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
GSX1000R K2
KUUUUUUUKEN, så var man av med körkortet!

Klippte en civilsnut på Bogesund (tydligen) precis innan 30 km/h-bron i Vaxholm, körde även om ett gäng bilar på den bron.

Står o chillar i kön för att köpa en burgare nere på torget, så traskar det fram en frasse med polisbricka "får jag se på ditt körkort". Han får körkortet så säger han "när du är klar här så kan du komma bort till bilen där borta". Köper en Cola, tappade konstigt nog aptiten. Gick bort till bilen, den andra polisen bara pekar på bakdörren, bara att sätta sig.

Det gick jävligt fort, aggresiv körstil osv, lite filmvisning, erkänner du ja eller nej. Jag vet att dem inte såg mitt ansikte osv med pallade inte tjafsa, erkännde. Dem sa efteråt, om jag inte hade erkännt så hade jag garanterat åkt dit ändå med tanke på filmen och deras vittnesmål.

Så nu sitter man o fingar på ett inbetalningskort på 3600 riksdaler och funderar på hur jag ska formulera mig så att dem sänker tiden som körkortet blir indraget.

Frid!

Förjävligt kisen!! vet hur det känns:pannkyss Ryck plåten och kör endå:D sådär har snuten börjat gjort här hemma med moppekillarna ,dom tar dom när dom tankar eller stannat vid nån "tjorre",, inget jagande där inte!!
hoppas du kan få ner det till en månad iallafall. /Jonas

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Inte BE?:tungan Hehe

Imorgon bitti åker jag till gotland så ni får klara er utan mig kommande vecka. Jag vet att det kommer blir tufft för en del men håll ut, I'll be back!:D

:va När jag har CE är det ganska självklart att jag får köra tungt släp med bil!:7peta

Fan får du se till att öva lite bakhjul så vi får se det sen! :)

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Blir kanske lite mindre folk nu med tanke på lelleveckan, men jag tänkte infinna mig där på onsdag iaf.

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Jag och en polare på en Hornet 900 ska dit och lajja lite :yoparty

Hur ska vi klara oss utan slangkungen Olof?!

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Jag kommer inte till Medis innan utan kör direkt till Barkarby.
Jag behöver lite slängträning på dom där fina rakorna.

Guru_G

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
KTM 640 Prestige -05
Ja... Ni får ha det så kul, vart ni än ska ikväll..Jag har ett par veckor kvar innan jag får nya kläder och tills foten läkt.. :huvet
Men då j**lar!! :yoparty

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Och jag kom precis hem från gotland/lelleveckan. Jag va där från tisdag till torsdag, hann med att köra superduken, ktm 690 och honda cbr fireblade 1000rr.

690 va inte alls rolig den va stor slö å man va tungen att varva som fan för att den skulle röra sig visserligen va den väl strypt men men.. Sen va kopplingshandtaget felinstället så den tog sista 2millimeterna längst ut vilket va värdelöst för "körupplevelsen".

Superduken va dessto roligare även om jag trodde att den skulle vara "vildare" än den va.. Visserligen fick jag ju bara köra i 15 min så jag ska inte säga för mycket men den helt okej.. Idiot som jag är såg jag att superduke 990R stod brevid med dubbla akropovic å lite andra sköna finesser men jag sket i den å gick på det tunga kavaleriet som sista hoj att provköra..

Tyvärr måste jag säga att CBR:en va som att ha en speedad pamela andersson mellan benen och inte nog med det, alla runt omkring ser vilken stekare du är å blir avundsjuka och/eller kåta..

Men jag sviker inte min lilla moppe som jag förövrigt smiskade runt på ringen oxå.. Jävligt rolig bana! många sköna sveeepande svängar och skönt kuperad är den oxå. Sista passet jag körde hamnade jag i en klunga med 2 motardsnubbar och typ 3 sporthojar, jäävligt roligt alla gav så mycket dom vågade å alla va relativt jämnsnabba förutom på rakan där sporthojs-geeksen drog ifrån men så fort det började svänga va vi motarder ikapp..

Mer banåkning åt folket!!
strombergetringen.jpg

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Och jag kom precis hem från gotland/lelleveckan. Jag va där från tisdag till torsdag, hann med att köra superduken, ktm 690 och honda cbr fireblade 1000rr.

Satana stekarkillen!!!

Låter riktigt najs, avis! Ska köra Corvette Z06 där senare i sommar, men skulle gärna köra min svarta fara där oxå! Undrar om man får vingla runt ett par varv med Jofa-hjälm, cpflagga och stödhjul?

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
Trajja TT600 -00
Tyvärr måste jag säga att CBR:en va som att ha en speedad pamela andersson mellan benen och inte nog med det, alla runt omkring ser vilken stekare du är å blir avundsjuka och/eller kåta..

Vad är det för fel med de? Iofs är hon ganska välanvänd så det finns annat att välja på men va fan

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Satana stekarkillen!!!

Låter riktigt najs, avis! Ska köra Corvette Z06 där senare i sommar, men skulle gärna köra min svarta fara där oxå! Undrar om man får vingla runt ett par varv med Jofa-hjälm, cpflagga och stödhjul?

http://www.youtube.com/watch?v=RILn8dhnwps

Det är filmat under flera olika varv med mobilkamera..
2 snubbar körde runt med samma husa som du har danne men jag såg inte så mycket av när dom körde..

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
:va När jag har CE är det ganska självklart att jag får köra tungt släp med bil!:7peta

Fan får du se till att öva lite bakhjul så vi får se det sen! :)

Öppna ögonen istället. Jag körde ju hur mycket som helst i lunda men du tyckte det var roligare att kolla på lite durkplåt med en cylinder och några fläktar på.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln