Olof.B
Pride only hurts, it never helps.
Jag har A B C CE D DE
Inte BE? Hehe
Imorgon bitti åker jag till gotland så ni får klara er utan mig kommande vecka. Jag vet att det kommer blir tufft för en del men håll ut, I'll be back!
Jag har A B C CE D DE
KUUUUUUUKEN, så var man av med körkortet!
Klippte en civilsnut på Bogesund (tydligen) precis innan 30 km/h-bron i Vaxholm, körde även om ett gäng bilar på den bron.
Står o chillar i kön för att köpa en burgare nere på torget, så traskar det fram en frasse med polisbricka "får jag se på ditt körkort". Han får körkortet så säger han "när du är klar här så kan du komma bort till bilen där borta". Köper en Cola, tappade konstigt nog aptiten. Gick bort till bilen, den andra polisen bara pekar på bakdörren, bara att sätta sig.
Det gick jävligt fort, aggresiv körstil osv, lite filmvisning, erkänner du ja eller nej. Jag vet att dem inte såg mitt ansikte osv med pallade inte tjafsa, erkännde. Dem sa efteråt, om jag inte hade erkännt så hade jag garanterat åkt dit ändå med tanke på filmen och deras vittnesmål.
Så nu sitter man o fingar på ett inbetalningskort på 3600 riksdaler och funderar på hur jag ska formulera mig så att dem sänker tiden som körkortet blir indraget.
Frid!
Inte BE? Hehe
Imorgon bitti åker jag till gotland så ni får klara er utan mig kommande vecka. Jag vet att det kommer blir tufft för en del men håll ut, I'll be back!
Inte BE? Hehe
Klart man ska ditVilka kommer till barkarby på ons?
Ja... Ni får ha det så kul, vart ni än ska ikväll..Jag har ett par veckor kvar innan jag får nya kläder och tills foten läkt..
Men då j**lar!!
Och jag kom precis hem från gotland/lelleveckan. Jag va där från tisdag till torsdag, hann med att köra superduken, ktm 690 och honda cbr fireblade 1000rr.
Tyvärr måste jag säga att CBR:en va som att ha en speedad pamela andersson mellan benen och inte nog med det, alla runt omkring ser vilken stekare du är å blir avundsjuka och/eller kåta..
Satana stekarkillen!!!
Låter riktigt najs, avis! Ska köra Corvette Z06 där senare i sommar, men skulle gärna köra min svarta fara där oxå! Undrar om man får vingla runt ett par varv med Jofa-hjälm, cpflagga och stödhjul?
http://www.youtube.com/watch?v=RILn8dhnwps
Det är filmat under flera olika varv med mobilkamera..
2 snubbar körde runt med samma husa som du har danne men jag såg inte så mycket av när dom körde..
Var det för att du blev ifrån körd?
Var lite dåligt med sikten på filmen, så jag bytte till den andra filmen du lagt ut. Måste koppla in högtalarna i datorn, för det där vill man nog höra inte bara se
haha dream on
http://www.youtube.com/watch?v=RILn8dhnwps
Det är filmat under flera olika varv med mobilkamera..
2 snubbar körde runt med samma husa som du har danne men jag såg inte så mycket av när dom körde..
När jag har CE är det ganska självklart att jag får köra tungt släp med bil!
Fan får du se till att öva lite bakhjul så vi får se det sen!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|