Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Jag hänger med om det blir körning söderut.
 

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Z1000
Premiär för mig med "Maffian" och kul var det. Missöden till trots. Som Oblic sa, hoppas att det gick bra hela vägen till Bromma. Och Ramsen får köpa lite loctite... :)
Tack för idag!!
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Tjena, det gick att ta sig till bromma utan några större problem, sen skjutsade jag felix sista biten till hans bil. Synd att det inte vart så mycket köra men vi får ta igen det en annan gång, hoppas ni hade kul på väg till rosenhill :tummenupp


/skager
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Ja vad säger man... Vilka sopor... Tog det hur lungt som helst till Rosenhill men inte en motard var där när jag kom dit. Ringde och kollade läget och ni somv ar med vet ju vad som hände. Kollade läget med Felix och hans hoj istället för att köra men det blev ju bulten en vända iaf.
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Tack för idag boys, kul som fan att se alla igen + alla nya ansikten!
Skönt att det gick bra för er att sig hem :tummenupp Hoppas ni som fortsatte till norrsidan fick en rolig fortsatt tur, nästa gång hänger jag också på :)

Vi måste dock bli bättre på att hålla koll så att vi får med alla (nu när inte Janne är med ;))

I övrigt kan man bara säga kanonväder + schysta vägar + roligt folk = kanondag :yoparty
 

KTManders

Medlem
Gick med
26 May 2008
Ort
sthlm
Hoj
KTM 990 sm
Jaha grabz, kanon körning med "maffiosa" som vanligt, tyvärr kan jag inte hänga me på onsdag, men nästa helg hoppas jag vi kan bli ett gäng som gör gatorna osäkra igen :tuttar /Hade
 

Monstro

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2004
Ort
08 city
Hoj
Ktm 690 SMC
Jaha grabz, kanon körning med "maffiosa" som vanligt, tyvärr kan jag inte hänga me på onsdag, men nästa helg hoppas jag vi kan bli ett gäng som gör gatorna osäkra igen :tuttar /Hade

Tack för idag, hade riktigt trevligt på min första maffia åkning! Blev lite stressigt för ramsen att hinna till jobbet dock efter hans kedja gick av i 70 km/h.. en mil hemmifrån, men med lite blod svett och tårar fick vi hem den och han hann :) Hoppas det gick bra för er andra att ta sig hem.:yoparty Hoppas på en tur nästa helg :) See ya:banana
 
Last edited:

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Z1000
Så kedjan hans gick av åxå. Vikken dag för stackare.

Nån som tänker ge sig ut imorrn då?
 

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Ort
STHLM
Hoj
Motard
tjena tjena, kom hem från jobbet precis, blev lite TAJT där kan man lugnt säga...först lossan bakdreven, sen brast kedjan = inte min dag! tack som fan för "borgseringen" (du vet vem), jag skall bjuda dig på en vaniljglass på donken nästa gång vi e ute o åker! :hihi Ni är ett skönt gäng, sorry att ni fick vänta när ja mecka me hojen i södertälje!

Blir nog ingen körning för min del imorron då kedjan e paj, ska köpa nytt drivpaket när ja ändå är i farten! Ser fram emot fler körningar med er i sommar! Hare
 
Last edited:

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Z1000
Jag tänkte röra mig ut från salem vid 1130..... tänkte ta med mig kameran och öva lite....
 
Gick med
26 Apr 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ktm-10
nice!

Fy fan vad nice!
är det bara onsdagar?
skulle gärna vilja vet vem killen med ktm motard på lidingö är eller om det finns fler som åker därifrån, som man kan åka med?
Hör gärna av er till mig :)
/ michele
 

KTManders

Medlem
Gick med
26 May 2008
Ort
sthlm
Hoj
KTM 990 sm
Fy fan vad nice!
är det bara onsdagar?
skulle gärna vilja vet vem killen med ktm motard på lidingö är eller om det finns fler som åker därifrån, som man kan åka med?
Hör gärna av er till mig :)
/ michele

Nej det är inte bara onsdagar som vi åker, även helger oxå :yoparty Håll koll i forumet så ser du när de e dags för körning!
 

R1Björne

grim
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge, Stockholm, Sweden
Hoj
kotte
Körning onsdag... Medis som vanligt?

Olof (om inte chefen hittar på något)


Blir det nåt imorrn?

Och ska vi åka södra sidan så röstar jag för att vi träffas vid skogskyrkogården så kan alla miffon med tank fylla den på statoil innan:D

Ska vi köra norrort så är juh mc-varuhuset bättre. Så hur ligger landet? HUr ska vi göra och vilka ska med?
 

kj 660smc

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Ort
stockholm
Hoj
ktm 660
Blir det nåt imorrn?

Och ska vi åka södra sidan så röstar jag för att vi träffas vid skogskyrkogården så kan alla miffon med tank fylla den på statoil innan:D

Ska vi köra norrort så är juh mc-varuhuset bättre. Så hur ligger landet? HUr ska vi göra och vilka ska med?

ja e me:tummenupp . tid plats?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top