Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Jag dyker nog upp, då är vi minst 3 st

/ Randonörd
 

rogge77a

keep it burning
Gick med
12 Dec 2006
Ort
huddinge
Hoj
ktm 950 sm
har kirrat titan tråd till din pipa nu skager .svetsar den i början av nästa v . snart slipper du skämmas över dåligt ljud .puss.
 

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
Jävligt rolig sväng ikväll må jag säga.. Från ingenstans kom ett wildcard att haka på från skogis oxå, en oblyg tjej med en jävligt tung högerhand!!
Mer sånt!
 

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Huddinge
Hoj
mellan 2
Jävligt rolig sväng ikväll må jag säga.. Från ingenstans kom ett wildcard att haka på från skogis oxå, en oblyg tjej med en jävligt tung högerhand!!
Mer sånt!

Japp, jäkligt skoj..blev lite orolig att få soppatorsk där ute i vildmarken men det löste sig ju!

Björne, va det nån som fick fel på hojen eller? Stog o spanade uppifrån gamla flygledartornet :)
 

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg/Hålan
Hoj
VFR800Fi
Körde ni på södra sidan idag? Var det er jag mötte på sorundavägen en bit från slingerbulten?

/Lucky9
 

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg/Hålan
Hoj
VFR800Fi
Stämmer bra det, blev en sväng ner till skanssundet!
/M

Hmm... då ska jag nog ta och hålla koll på den här tråden. Behöver lite folk att åka med.

Ni körde dock inte så fort... Jag hann ju bort till bultens start/mål, vända och köra ikapp er lagom tills ni svängde mot södertälje. Men jag noterade även att den som körde först körde på cross/enduro/offroad-däck så det var väl kanske inte så kostigt.

Sen så är det ju "min hood" oxå så det har man väl lite fördel av. :)

Hoppas jag kan haka på nån gång!

/Lucky9
 

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Huddinge
Hoj
mellan 2
Hmm... då ska jag nog ta och hålla koll på den här tråden. Behöver lite folk att åka med.

Ni körde dock inte så fort... Jag hann ju bort till bultens start/mål, vända och köra ikapp er lagom tills ni svängde mot södertälje. Men jag noterade även att den som körde först körde på cross/enduro/offroad-däck så det var väl kanske inte så kostigt.

Sen så är det ju "min hood" oxå så det har man väl lite fördel av. :)

Hoppas jag kan haka på nån gång!

/Lucky9

Idag va det ganska lungt tempo, det är lite olika från gång till gång.
Ja haka på nästa onsdag, kanske blir nån körning i helgen oxå.
 

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
Jag va på väg ner mot skogis, stannade för att tanka. Såg att hojen läckte olja som fan och upptäckte att det va en spricka i ramen några cm över oljefiltret... sipprade ut olja som F*n.... Någon som haft något liknade problem??? Finns det något man kan göra eller är det ny ram som gäller????
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Jag va på väg ner mot skogis, stannade för att tanka. Såg att hojen läckte olja som fan och upptäckte att det va en spricka i ramen några cm över oljefiltret... sipprade ut olja som F*n.... Någon som haft något liknade problem??? Finns det något man kan göra eller är det ny ram som gäller????

Svetsa borde gå ...

Trevlig tur i går, lite mycket grus i kurvorna bara...
Skall försöka boka onsdagarna för lite körning :tungan
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Fasen, har legat i sängen sedan i måndags så jag missade körningen igår :(

Nu är jag dock på benen igen och ruggigt sugen på att gasa, så är det någon mer som är sugen på en valborgsmässotur så hojta till!
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Sket sig i onsdags trots allt... Imorgon (fre)? Jag kommer iaf åka en sväng. Blir väl säkert bulten eller bogesund som vanligt, kanske Adelsö. Får se.
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Sket sig i onsdags trots allt... Imorgon (fre)? Jag kommer iaf åka en sväng. Blir väl säkert bulten eller bogesund som vanligt, kanske Adelsö. Får se.

Ska du ut idag? Dra ett mess om du(eller någon annan som är sugen) inte redan åkt, jag och en polare ska ut och busa om en stund också. Det blir Gottröra -> Vaxholm(?) för vår del.

Mitt nummer är 0733 295 285.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top