Olof.B
Pride only hurts, it never helps.
I'll be there!
Inga fler som ska med...? Aja, dyker väl upp några som inte sagt nåt också.
Inga fler som ska med...? Aja, dyker väl upp några som inte sagt nåt också.
Jävligt rolig sväng ikväll må jag säga.. Från ingenstans kom ett wildcard att haka på från skogis oxå, en oblyg tjej med en jävligt tung högerhand!!
Mer sånt!
Körde ni på södra sidan idag? Var det er jag mötte på sorundavägen en bit från slingerbulten?
/Lucky9
Stämmer bra det, blev en sväng ner till skanssundet!
/M
Hmm... då ska jag nog ta och hålla koll på den här tråden. Behöver lite folk att åka med.
Ni körde dock inte så fort... Jag hann ju bort till bultens start/mål, vända och köra ikapp er lagom tills ni svängde mot södertälje. Men jag noterade även att den som körde först körde på cross/enduro/offroad-däck så det var väl kanske inte så kostigt.
Sen så är det ju "min hood" oxå så det har man väl lite fördel av.
Hoppas jag kan haka på nån gång!
/Lucky9
ja e me tid,plats.Schysst väder ni fick , kanske nån som kan köra i helgen? Jag är iaf sugen.
Jag va på väg ner mot skogis, stannade för att tanka. Såg att hojen läckte olja som fan och upptäckte att det va en spricka i ramen några cm över oljefiltret... sipprade ut olja som F*n.... Någon som haft något liknade problem??? Finns det något man kan göra eller är det ny ram som gäller????
Japp, jäkligt skoj..blev lite orolig att få soppatorsk där ute i vildmarken men det löste sig ju!
Björne, va det nån som fick fel på hojen eller? Stog o spanade uppifrån gamla flygledartornet
Sket sig i onsdags trots allt... Imorgon (fre)? Jag kommer iaf åka en sväng. Blir väl säkert bulten eller bogesund som vanligt, kanske Adelsö. Får se.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|