Oblic
Skulle inte tro så värst
Ska vi träffas lördag 10:00 vid Mcvaruhuset och köra norr över? Polisen har både bogesunda och bulten under uppsikt så
Last edited:
Ska vi träffas lördag 11:00 vid Mcvaruhuset och köra norr över? Polisen har både bogesunda och bulten under uppsikt så
Vi är två stycken som kommer att träffas där kl 10, dom som pallar att kliva upp är välkommna, vi åker på norrsidan. Annars får ni försöka att jaga ikapp oss .
Vi är två stycken som kommer att träffas där kl 10, dom som pallar att kliva upp är välkommna, vi åker på norrsidan. Annars får ni försöka att jaga ikapp oss .
Då ses vi kl 10:00
Vad fan jag måste hinna olja in trallen imorrn innan, kan ngn lämna sitt nummer antingen här eller på pm så jag kan ringa ifall jag inte hinner till 10
Min kylare läcker vatten ! måste lämna in skiten innan jag kan köra igen
Min kylare läcker vatten ! måste lämna in skiten innan jag kan köra igen
Funkar hojen som den ska nu Olof?
Missade körningen i dag Någon som ska köra i morgonSom ovan exkl bakhjul och polis... Vad var det???
Jävligt bra vägar och sjysst guide , själv trodde man att sverige slutade vid gottröramacken Kul att köra ngt nytt. Nu blire
Tack för turen idag
Visst blev man förvånande när polisen kör om oss med blåljus när vi ligger på bakhjulet?
Ja, det var fan lite spännande. Vi låg och cruisade där i backen på ett hjul och så sa det bara swish, det var som att bli omblåst av ett helt aya napa disco på fyra hjul. Jävla otyg att skrämmas på det där viset (fast vi låg ju kvar en stund till för att vara på den säkra sidan att de såg )
Så tack för igår, det var roligt som vanligt
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |