AMattsson
Enduro/offroad/cross + en procent motard
Tack för en trevlig kväll! Kul att prova lite asfaltsåka, även om asfalt är läskigt...!
motardnisse skrev:2332244Vad sa kompis som var tvungen att åka från Bromma??
SHO skrev:2333019Jag vill ha ALLA kakor - både offroad och krokig asfalt ÄR kul !!!
Och igårkväll var kul!
(Nu ska jag i o f s åka till Tyskland om nån vecka, det blir väl tyvärr rätt mycket rak asfalt :-( som transportkörning, men där nere har det utlovats krokvägar!)
Nickeluring skrev:2333269Ja, det var riktigt skoj igår. Tur att vi lokalsinnesbefriade hittade er andra till slut (fast jag får nog ta på mig skulden själv, det var mitt fel att vi blåste förbi avfarten på E4an).
Fick meddelande från dig Motardnisse, men hade ingen koll på vilken väg vi åkte förstås... Jag försökte ringa tillbaka, men då satt du antagligen på hojen.
Tråkigt för Olof, men med en ny tändspole till nästa gång så...
Det blev många blickar bakåt på Bogan efter att vi mött landsfiskalen på hemvägen, men de dök inte upp som tur var.
Återigen var det kul att se slangarkungarna som drog kilometerrepor på slangen. Maxat!!!
Nickeluring skrev:2333269
Tråkigt för Olof, men med en ny tändspole till nästa gång så...
Olof.B skrev:2333359Jag hoppas jag får tag på en till nästa onsdag åtminstonde. Mcvaruhuset har ju ingenting på hyllan som vanligt utan måste beställa från honda vilket gör att det tar ca en vecka att få hem grejerna.
Ska höra runt lite om man kan få tag på en någon annanstans så man slipper vänta så länge annars blir det nog en "mullemeck-lagning" under tiden.
motardnisse skrev:2333766Har du kollat med spinning wheel?
bange skrev:2334023Kanonkul körning..första gången jag var med men det lär garanterat bli fler gånger. Dröjer dock 2-3 veckor, men sen så
Tomas_Li skrev:2335624Första gången för mig med...kul körning ...ska bli kul att åka igen om 2 veckor för mig med. Tackar JanneS för tipset . Trevliga personer från SOE gjorde mig ännu mer sugen på lära mig offroadkörng.
Krille-666 skrev:2332064Skit kul grabbar!! Som vanligt med andra ord Synd det där med olofs hoj. Ingen som är sugen på att köra i helgen eller nånting, är så långt tills nästa onsdag .
Andersj skrev:2335924Haka på på söndag då: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=128778
Jag är gasasugen och vi verkar ju ha typ samma åkstil
motardnisse skrev:2335681Var de du jag snackade om tätningsmassa till ventilkåpan??
Vad hette förpackningen?
Tomas_Li skrev:2337677ThreeBond is da shit. Finns på MC Bolaget i Väddesta. Har hållt skitbra på min LC4:a. Den svettades dock lite under onsdagskörningen viket den inte har gjort förut och inte gjort mer efter det heller.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|