Träning inför helgen som gäller, you know Ses på söndag i SträngnäsAndersj skrev:2345253Nån som är sugen på att gasa idag om vädret tillåter?
Ja visst är det Krille-666! Såg oxå bilden och tyckte hoj och kläder stämmer bra! Krille, verifierar eller dementerar du?Spider skrev:2348792Kolla senaste Bike. Krille-666 är på bild vid Skogis.
Useless_scum skrev:2349274Ja visst är det Krille-666! Såg oxå bilden och tyckte hoj och kläder stämmer bra! Krille, verifierar eller dementerar du?
E ju stensäkert ju. Kolla dojjorna bara, ingen annan som åker med sånna.Useless_scum skrev:....Krille, verifierar eller dementerar du?...
Krille-666 skrev:2352588Jag hittar inte mig själv nånstans i bike vilken sida är det?
Useless_scum skrev:2356243Sådär ja, då är iaf jag tillbaka från semestern!!
Den var så skön så skön, men ack så kort.. Estland och västkusten i 3v och med Le grand final i Linköping över helgen med Dukken. 23 mil fram och tillbaka kändes fint i kropp och själ... Ok mest skönt i själen då, kroppen kändes rätt sönderbankad, stelopererade knän, parkinsons och valkar i händerna som växt till groteska proportioner..
Dock mycket fina vägar, långt bort från E4:ans harvande!
Så nu är man ju riktigt sugen på åkning med ett skönt motard-gäng, vilka har planer på åkning kommande onsdag? I'm in!
Edit: Väderleksutsikter onsdag: Klart till halvklart, 19-23 grader, måttligt bris!
motardnisse skrev:2353859Va fasen, sidan 24.
Man ser klart och tydligt TomK gamla sebring dämparna!!
Krille-666 skrev:2356428Fan vad läckert! Det blir till att köpa några nr av bike då . Någon som vet när nummret kommer ut i butiken?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|