Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Avresa från medis sker ca 18.10:tummenupp så alla som slutar 18.00 får lite tid på sig haha

Nä du hojen är preppad med grushjul till helgens körning uppåt i landet, sen vette fan om ni vill bli omkörda på insidan av en med icke motardhjul påmonterade! :D

Nä får försöka haka på nästa vecka men just nu avstår jag.

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Jag och polaren dyker väl upp vid medis om man hinner. Skulle gissa att man hamnar i Södertiälje imorgon, då kan det bli tufft... Men om det är avresa 18:10 är det nog lungt.
Får se om det blir några andra där den här gången. Sist var inte ens den som sa att han skulle vara där, där... Hostandershost...

Last edited:

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
660 smc
Jag och polaren dyker väl upp vid medis om man hinner. Skulle gissa att man hamnar i Södertiälje imorgon, då kan det bli tufft... Men om det är avresa 18:10 är det nog lungt.
Får se om det blir några andra där den här gången. Sist var inte ens den som sa att han skulle vara där, där... Hostandershost...

Det var ju så dålig uppbackning så jag satt ute i skärgården och fiskade istället, det var inte helt fel! :tummenupp

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Ja jävlar vad kul vi hade, det var så mycket folk att vi nästan tappade bort varandra.:rolleyes: Men det var en skön fika på donken efteråt. Syns ikväll.

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Kom precis hem det va en trevlig kväll trotts att det vart lite små kyligt mot slutet.. Ser fram emot fler OuTlAw-onsdagar :tuttar

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Ok, efter mycket dividerande så tror jag att vi kom fram till att träffas på lördag, klockan 12 på statoil i mörby. Rätta mig om jag har fel. Tack alla för en skön kväll, känns verkligen som säsongen är igång nu. Ska bli kul att se filmen Anders, se till att klippa ner den så man slipper sitta och ladda ner i flera timmar.:näsblod ...:D

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC -04
Ok, efter mycket dividerande så tror jag att vi kom fram till att träffas på lördag, klockan 12 på statoil i mörby. Rätta mig om jag har fel. Tack alla för en skön kväll, känns verkligen som säsongen är igång nu. Ska bli kul att se filmen Anders, se till att klippa ner den så man slipper sitta och ladda ner i flera timmar.:näsblod ...:D

Riktigt trevlig tur det var! Kul att man lärde sig att växla på bakan idag också :D .

Lördag OKQ8 Mörby inte statoil!

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
660 smc

Jag får kompensera på lördag :huvet :huvet Jag ringer på fredag så spikar vi en tid och plats

Krille: Jag fixar en skiva med filmen till lördag, tog just en grogg och kollade på den, 3 sura snutbilar på 2 minuter :D

Stromberget: PM:a mig ditt nummer så om du vill möts vi upp på södra sidan stan på lördag och åker gemensamt till mörby.

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
Jag får kompensera på lördag :huvet :huvet Jag ringer på fredag så spikar vi en tid och plats

Krille: Jag fixar en skiva med filmen till lördag, tog just en grogg och kollade på den, 3 sura snutbilar på 2 minuter :D

Stromberget: PM:a mig ditt nummer så om du vill möts vi upp på södra sidan stan på lördag och åker gemensamt till mörby.

Kunde du inte fått dom andra till att komma till södra sidan så vi slipper nöta e4a ända bort dit :tungan..

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0