Krille-666
Trogen galning
Skumt, hade den på hela dagen?
Vi kan väl fixa det i morgon eller nått?
Skumt, hade den på hela dagen?
Träffas vid statoil på birgerjarlsgatan? Polaren jobbar på däckverkstad där han jobbar till 6 men sen är han på så jag tänkte att vi skulle hälsa på han innan Det är han du träffade i vaxholm
Fan jag kan inte tidigare än 17-17:30, men jag möter upp er så fort jag kan.
Vi åker till medis så vi är där 17.30.
Avresa från medis sker ca 18.10 så alla som slutar 18.00 får lite tid på sig haha
Jag och polaren dyker väl upp vid medis om man hinner. Skulle gissa att man hamnar i Södertiälje imorgon, då kan det bli tufft... Men om det är avresa 18:10 är det nog lungt.
Får se om det blir några andra där den här gången. Sist var inte ens den som sa att han skulle vara där, där... Hostandershost...
Det var ju så dålig uppbackning så jag satt ute i skärgården och fiskade istället, det var inte helt fel!
Vi åker till medis så vi är där 17.30.
Det var ju så dålig uppbackning så jag satt ute i skärgården och fiskade istället, det var inte helt fel!
Kom precis hem det va en trevlig kväll trotts att det vart lite små kyligt mot slutet.. Ser fram emot fler OuTlAw-onsdagar
Ok, efter mycket dividerande så tror jag att vi kom fram till att träffas på lördag, klockan 12 på statoil i mörby. Rätta mig om jag har fel. Tack alla för en skön kväll, känns verkligen som säsongen är igång nu. Ska bli kul att se filmen Anders, se till att klippa ner den så man slipper sitta och ladda ner i flera timmar. ...
Var va ni idag nånstans? Trode jag skulle mött motardgänget på bulten men icke...
Ok, efter mycket dividerande så tror jag att vi kom fram till att träffas på lördag, klockan 12 på statoil i mörby. Rätta mig om jag har fel. Tack alla för en skön kväll, känns verkligen som säsongen är igång nu. Ska bli kul att se filmen Anders, se till att klippa ner den så man slipper sitta och ladda ner i flera timmar. ...
Jag får kompensera på lördag Jag ringer på fredag så spikar vi en tid och plats
Krille: Jag fixar en skiva med filmen till lördag, tog just en grogg och kollade på den, 3 sura snutbilar på 2 minuter
Stromberget: PM:a mig ditt nummer så om du vill möts vi upp på södra sidan stan på lördag och åker gemensamt till mörby.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|