Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

gissla

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2012
Hoj
450st kåttar från 2012
blir det någon mysig film från dig också eller? :Bugar

Till er som har gopro kameror - kommer man någonstans med minnet och batteriet som ingår med kameran när man köper den...?? eller måste man köpa större minne / batteri?

Hahaa ja har massa film om ni inte är rädda för att visa era skyltar (vet ej hur blurra).:glömdet

Extra batpac som du sätter bakom kameran är ett måste! Kostar runt 4hundringen och då ingår nytt skal mm! :)

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Man får ta i ordentligt om man ska bräcka Lindmans bravad från förra året. Han ligger tveklöst på första plats.
QUOTE]

Lindman for president!!!:yoparty

Burn Baby Burn.jpg

Men helt ärligt killar, ni kan ju förfan inte åka av när det inte svänger? Kanske läge att ta en svängom på en knixkurs med SMC:va

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
Man får ta i ordentligt om man ska bräcka Lindmans bravad från förra året. Han ligger tveklöst på första plats.
QUOTE]

Lindman for president!!!:yoparty

View attachment 386144

Men helt ärligt killar, ni kan ju förfan inte åka av när det inte svänger? Kanske läge att ta en svängom på en knixkurs med SMC:va

Från en krashare till en annan, hur mår du nu någon vecka efter?
Du har helt klart rätt, kan man inte köra av vägen på en raksträcka.... Nog mer en koncentrations fråga när det gäller mig=) Fast en dag med SMC är nog ingen dum idé.

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Från en krashare till en annan, hur mår du nu någon vecka efter?
Du har helt klart rätt, kan man inte köra av vägen på en raksträcka.... Nog mer en koncentrations fråga när det gäller mig=) Fast en dag med SMC är nog ingen dum idé.

Nån vecka efter? Krockade du så hårt:va:D 2/5 var det faktiskt, tiden går fort när man har roligt...

Ärligt så är det inte överbra, de där tre revbenen strax under axeln gör sitt bästa för att göra sig påminda. Har försökt att inte ta värkisar alls, men då spänner man sig och så börjar det krampa i muskeln ovanför nyckelbenet.
Men enligt andra så har jag repat mig bra för den skadan som jag fick, så vi får väl tro på dem då.

GurraBurra

Gick med
3 May 2009
Hoj
Jag bara åkte av lite lätt! Så jag jämförde absolut inte så. Jag har brutit 2 revben tidigare, det gör ont! Och man kan inte göra så mycket åt det förutom att ta det väldigt lugnt.

Vila upp dig nu så du får hoppa upp på hojen igen innan det blir kallt å pissigt igen!

Nån vecka efter? Krockade du så hårt:va:D 2/5 var det faktiskt, tiden går fort när man har roligt...

Ärligt så är det inte överbra, de där tre revbenen strax under axeln gör sitt bästa för att göra sig påminda. Har försökt att inte ta värkisar alls, men då spänner man sig och så börjar det krampa i muskeln ovanför nyckelbenet.
Men enligt andra så har jag repat mig bra för den skadan som jag fick, så vi får väl tro på dem då.

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)

GurraBurra

Gick med
3 May 2009
Hoj
Vem är sugen på körning på lördag?

Tänkte runt kl. 11 mot Söder denna gång....

1:GurraBurra
2:Anjou
3.
4.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras