Motarder i Karlshamn

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Ahlgren skrev:
Har ju ramlat väck från första sidan, inte bra tillbax igen...längtar till våren ska bli gött att bara slanga lite igen

Har du sålt din buss :rolleyes:
 

kjh69

Medlem
Gick med
22 Nov 2004
Ort
näsum
Hoj
2st XR600 -94, Yamaha SR500 -81, CBR1000F -99
Racehouse

Yates var och körde i Racehouse i dag :) . Så han fick väck lite av sin Åk abstinens.

Johan
 

M13

South Coast Supermotards
Gick med
6 Aug 2003
Ort
karlshamn
Hoj
660 sprätteditione...
jaha till garage frågan!!!

hyran är som sakt 2500kr plus el och värme! ingen el abonemang utan det vi använder bara!!

garaget är på ca 120 kvm vi är uppe i 8 stycken nu

mangan :kryckor
johannes :censored
bilson :3freak
nicke :kocko
kilzen :huvet
putte :arsele
anna :tuttar
magnus(jag) :banana

tror ni kan räkna ut att hyran blir ca 312,50 kronor plus eventuell el. men det är en mycket ljus lokal så det blir nog inte så mycket?!
Beror yu på oss!!

pratade med henrik som har garaget och till 99% så kan vi ha pannan som är där. och vi får låna toan som finns på kontoret till vi fått våran egen. om inte kontoret blir uthyrt före.

jag tycker att vi ska ta det! kanske kommer ngn till som vill vara med efter hand så blir det yu billigare men fan inte vem som helst!!! vill gärna känna personen lite!! för det är blir mycket hojjar och grejjor där!!

om vi tar det har jag lovat henrik att vi kan hjälp till lite med diverse grejjor som kan uppkomma typ rensa lokalen från den gamle hyrarens grejjor m.m.

obs läget är yu det alla vill ha och i stor stan hade det nog kostat en slant till för ett sådant toppen ställe!!

komntera nu!! :Bugar
mvh magnus

ps.
då jag inte som ni vet sitter framför datorn så ofta!! :argpådato
kan ni ringa om alla dumma frågor :confused:
om ni inte vill ha svar derekt så kollar jag denna sida ett par ggr i veckan sååå om ni tyar vänta ring inte....ds
 
Last edited:

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
Köra

Bara så att alla vet så ska jag, Jonte, Billson ner till Racehouse på söndag!. Ska bli så satans kul o sätta småcyllegrabbarna på plats!.... :D

Kanske kan Billson spotta ut järnspettet han svalde förra gången han körde!. :rofl

Vi borde ju ha filmat resan ner o körningen!!!. Kul att lägga upp på sporthoj kanske :) Alla lär ju få sig ett gott skratt ialf!!! :3freak
 

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
magnus_bra skrev:
jaha till garage frågan!!!

hyran är som sakt 2500kr plus el och värme! ingen el abonemang utan det vi använder bara!!

garaget är på ca 120 kvm vi är uppe i 8 stycken nu

mangan :kryckor
johannes :censored
bilson :3freak
nicke :kocko
kilzen :huvet
putte :arsele
anna :tuttar
magnus(jag) :banana

tror ni kan räkna ut att hyran blir ca 312,50 kronor plus eventuell el. men det är en mycket ljus lokal så det blir nog inte så mycket?!
Beror yu på oss!!

pratade med henrik som har garaget och till 99% så kan vi ha pannan som är där. och vi får låna toan som finns på kontoret till vi fått våran egen. om inte kontoret blir uthyrt före.

jag tycker att vi ska ta det! kanske kommer ngn till som vill vara med efter hand så blir det yu billigare men fan inte vem som helst!!! vill gärna känna personen lite!! för det är blir mycket hojjar och grejjor där!!

om vi tar det har jag lovat henrik att vi kan hjälp till lite med diverse grejjor som kan uppkomma typ rensa lokalen från den gamle hyrarens grejjor m.m.

obs läget är yu det alla vill ha och i stor stan hade det nog kostat en slant till för ett sådant toppen ställe!!

komntera nu!! :Bugar
mvh magnus

ps.
då jag inte som ni vet sitter framför datorn så ofta!! :argpådato
kan ni ringa om alla dumma frågor :confused:
om ni inte vill ha svar derekt så kollar jag denna sida ett par ggr i veckan sååå om ni tyar vänta ring inte....ds

KOMENTERA!!!!

Annars hyr ja o mange de själva (så kan ni stå där o glo snåljudar) :fakta
 

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:

KOMENTERA!!!!

Annars hyr ja o mange de själva (så kan ni stå där o glo snåljudar) :fakta

Om inte du stavar rätt så kommer jag att köra över dig i sommar!!!..

Jag har en dialog med Magnus om detta så det löser sig ska du se!
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
magnus_bra skrev:
ett långt inlägg...

Jag är på!!!!

Nu är hojen hel igen.I med lite olja sen sparka igång den.Sen på söndag ska vi till RACEHOUSE
:banana
 

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
Jonte76 skrev:
Jag är på!!!!

Nu är hojen hel igen.I med lite olja sen sparka igång den.Sen på söndag ska vi till RACEHOUSE
:banana

Du gömde o skriva att du gjorde en omellett medans massa andra skruvat på den :fakta :Rockbanan :tungan
 
Last edited:

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
Vi ska till racehouse på söndag!!!!!.. Va ska ni andra göra?, sitta o jäsa framför datorn????!!!! Sopor!!!!!!!!!!!!!!
 

Bifogat

  • Racehouse.jpg
    Racehouse.jpg
    120.7 KB · Visningar: 71

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:
Dun gömde o skriva att du gjorde en omellett medans hocke skruvade i hop den :fakta :Rockbanan :tungan

HAH HA HAHHH

:rofl :hihi

Men vi ska ner o träna på Racehouse Mangan! Ska du inte me????... Hmm nä just de du har ju bara Crosshjulen ju!

Muah ha h a

Jonte76 skrev:

Han kanske är ordblind din Get!. Va snäll nu!!!!!!
 

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
MILKY skrev:
HAH HA HAHHH

:rofl :hihi

Men vi ska ner o träna på Racehouse Mangan! Ska du inte me????... Hmm nä just de du har ju bara Crosshjulen ju!

Muah ha h a



Han kanske är ordblind din Get!. Va snäll nu!!!!!!

Jag ska inte med NÄ... för ja ska till Belgien o Holland o kanske en runda ner om Frankrike på träningsläger :kocko

ordblind kan du va själv din APA :banana
 

Wheeliedevil

Användare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Ducati 998, Honda CRF450RXSM
MILKY skrev:
Bara så att alla vet så ska jag, Jonte, Billson ner till Racehouse på söndag!. Ska bli så satans kul o sätta småcyllegrabbarna på plats!.... :D

Kanske kan Billson spotta ut järnspettet han svalde förra gången han körde!. :rofl

Vi borde ju ha filmat resan ner o körningen!!!. Kul att lägga upp på sporthoj kanske :) Alla lär ju få sig ett gott skratt ialf!!! :3freak

Du kommer bli FET-ifrånkörd av samma moppekillar som körde ifrån Billson sist, o han mé för den delen.
Du har väl bokat jordenrunt-resan till flickvännen nu för att kompensera henne mot att du ska iväg. Njut nu när du för första o sista gången ska köra på bana för sen måste du ju sälja hojen o byta till något som passar frugan bättre så ni kan åka till Köpenhamn och sånt som du tycker är såååå roligt :huvet :lol :hihi :rofl :fatta!
Klart vi ska filma, roligare än såhär lär det ju inte bli :rofl AASGAAARRVVVV!!!
Ska prova Jontes ett par varv o se hur det känns i tassen. Hoppas det blir lite fighting med er då... Kycklingar!! Muaha-ha-ha-haaa...
Synd du missar detta denna gången, Mangan.
 

M13

South Coast Supermotards
Gick med
6 Aug 2003
Ort
karlshamn
Hoj
660 sprätteditione...
jaha om all e "på" så bokar jag garaget!

så får vi samlas alla och skriva ett avtal!
om att det är ett år bindning så ingen hoppar av om några månader..
bra för oss och för hendrik som lånar ut!
och några punkter till som vi kommer överens om.
antar att jag tar på mej ansvaret för hyran som jag då vill ha en månad före betalning så första månaden blir det dubbel hyra då!
antar att var tredje månad vill henrik ha betalt för elen som vi använder.
får snacka med honom om det!

om ni så önskar kan jag nog ordna så att vi får en kompressor dit.
mangan sa att han hade nog en svets över att ställa dit om alla e snälla mot honom :kryckor
finns säkert fler bra grejjor hemma hoss folk som e användbara som inte alla har!!

mvh magnus :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top