Jonte76
Sporthojsnörd
Ahlgren skrev:Har ju ramlat väck från första sidan, inte bra tillbax igen...längtar till våren ska bli gött att bara slanga lite igen
Har du sålt din buss
Ahlgren skrev:Har ju ramlat väck från första sidan, inte bra tillbax igen...längtar till våren ska bli gött att bara slanga lite igen
josun skrev:Yates var och körde i Racehouse i dag . Så han fick väck lite av sin Åk abstinens.
Johan
magnus_bra skrev:jaha till garage frågan!!!
hyran är som sakt 2500kr plus el och värme! ingen el abonemang utan det vi använder bara!!
garaget är på ca 120 kvm vi är uppe i 8 stycken nu
mangan
johannes
bilson
nicke :kocko
kilzen
putte
anna
magnus(jag)
tror ni kan räkna ut att hyran blir ca 312,50 kronor plus eventuell el. men det är en mycket ljus lokal så det blir nog inte så mycket?!
Beror yu på oss!!
pratade med henrik som har garaget och till 99% så kan vi ha pannan som är där. och vi får låna toan som finns på kontoret till vi fått våran egen. om inte kontoret blir uthyrt före.
jag tycker att vi ska ta det! kanske kommer ngn till som vill vara med efter hand så blir det yu billigare men fan inte vem som helst!!! vill gärna känna personen lite!! för det är blir mycket hojjar och grejjor där!!
om vi tar det har jag lovat henrik att vi kan hjälp till lite med diverse grejjor som kan uppkomma typ rensa lokalen från den gamle hyrarens grejjor m.m.
obs läget är yu det alla vill ha och i stor stan hade det nog kostat en slant till för ett sådant toppen ställe!!
komntera nu!!
mvh magnus
ps.
då jag inte som ni vet sitter framför datorn så ofta!!
kan ni ringa om alla dumma frågor
om ni inte vill ha svar derekt så kollar jag denna sida ett par ggr i veckan sååå om ni tyar vänta ring inte....ds
Jonte76 skrev:Har du sålt din buss
MANGAN skrev:
KOMENTERA!!!!
Annars hyr ja o mange de själva (så kan ni stå där o glo snåljudar)
MANGAN skrev:
KOMENTERA!!!!
Annars hyr ja o mange de själva (så kan ni stå där o glo snåljudar)
magnus_bra skrev:ett långt inlägg...
Jonte76 skrev:Jag är på!!!!
Nu är hojen hel igen.I med lite olja sen sparka igång den.Sen på söndag ska vi till RACEHOUSE
A_NN_A skrev:Varför såg inte jag några kondomer??
Alltid missar man det roliga
MANGAN skrev:Du gömde o skriva att du gjorde en omellett medans massa andra skruvat på den
MANGAN skrev:Dun gömde o skriva att du gjorde en omellett medans hocke skruvade i hop den
Jonte76 skrev:VM i stavfel
MILKY skrev:HAH HA HAHHH
Men vi ska ner o träna på Racehouse Mangan! Ska du inte me????... Hmm nä just de du har ju bara Crosshjulen ju!
Muah ha h a
Han kanske är ordblind din Get!. Va snäll nu!!!!!!
MILKY skrev:Bara så att alla vet så ska jag, Jonte, Billson ner till Racehouse på söndag!. Ska bli så satans kul o sätta småcyllegrabbarna på plats!....
Kanske kan Billson spotta ut järnspettet han svalde förra gången han körde!.
Vi borde ju ha filmat resan ner o körningen!!!. Kul att lägga upp på sporthoj kanske Alla lär ju få sig ett gott skratt ialf!!!
magnus_bra skrev:finns säkert fler bra grejjor hemma hoss folk som e användbara som inte alla har!!
mvh magnus
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |