Motardfilmer från Västerås...

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
jag har ju i alla fall sista delen av säsongen åkt rätt mycket i v-ås trakten men har för det mesta bara sett motarder och ngn enstaka sportnisse

Det verkar mer vara en nattlig aktivitet att åka motard och sporthoj för på dagarna när jag är ute så ser man ju inga.
 

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Kalmar
Hoj
KTM 660 SMC -04
haha ballt när någon kör över varningsskylten det har man inte sett tidigare :yoparty . Keep it up! Grymt nice kört grabbar, väntar ivrigt på kommande filmer! :tummenupp
 

Ekerholm

Guest
jag vet inte vad ni andra tycker... men jag tycker att det är dax att lägga ut fler filmer nu... skit häftiga filmer ni har gjort...
 

joker78

återuppstod
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki Bandit 650 -05, gsxr750 -96
Nej, nu tar jag och åker på bröllopsresa i USA i två veckor! :)
När jag kommer hem så ska jag redigera resten av materialet jag har liggandes.

Nå SWK...Nu borde dom där 2 veckorna gått för länge sen. Vill se mera :tungan
 

jimzzz

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
03 Suzuki gsxr
Håller med, vart är alla lattjo sporthojjar i Västerås?[/QUOTE]


Japp, vart är dom? Jag körde många hundra mil i Västerås i somras men såg knappt en enda förare på sporthoj. Skärpning nu!:mad:
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Håller med, vart är alla lattjo sporthojjar i Västerås?


Japp, vart är dom? Jag körde många hundra mil i Västerås i somras men såg knappt en enda förare på sporthoj. Skärpning nu!:mad:[/QUOTE]

Och jag upprepar mig som jag gjort på andra trådar. ONSDAGAR 18.00 PÅ TÅGSTATIONENS PARKERING. Vet inte hur många hojar (sporthojar) som åker förbi på onsdagskvällar utan att stanna till.:gnissla
 

jimzzz

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
03 Suzuki gsxr
Och jag upprepar mig som jag gjort på andra trådar. ONSDAGAR 18.00 PÅ TÅGSTATIONENS PARKERING. Vet inte hur många hojar (sporthojar) som åker förbi på onsdagskvällar utan att stanna till.:gnissla[/QUOTE]

Är en ganska ny medlem här på forumet så jag har nog inte sett det tidigare. Men hur som helst låter det skit kul och jag kommer garanterat att komma när våren närmar sig :) Kul att det finns några tappra krigare som kör sporthoj i Västerås iaf :yoparty
 

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Och jag upprepar mig som jag gjort på andra trådar. ONSDAGAR 18.00 PÅ TÅGSTATIONENS PARKERING. Vet inte hur många hojar (sporthojar) som åker förbi på onsdagskvällar utan att stanna till.:gnissla

Jag var med ett par tillfällen och åkte, skitkul var det. Fick dock reda på körningarna lite sent på säsongen.

Tror att det var en Gixxer som ledde sista gången jag åkte med, det var då min Exup-motor kajkade ihop så jag vart stående.

2009 kommer det förhoppningsvis att bli mer åka, polaren som jag åkte med i somras krashade sin maskin så nu har det blivit ytterliggare lite tunnare med folk att åka med. Allra helst sporthojjar.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Håller med, vart är alla lattjo sporthojjar i Västerås?


Japp, vart är dom? Jag körde många hundra mil i Västerås i somras men såg knappt en enda förare på sporthoj. Skärpning nu!:mad:[/QUOTE]

Japp, vart är dom? Jag körde många hundra mil i Västerås i somras men såg knappt en enda förare på sporthoj. Skärpning nu!:mad:

Och jag upprepar mig som jag gjort på andra trådar. ONSDAGAR 18.00 PÅ TÅGSTATIONENS PARKERING. Vet inte hur många hojar (sporthojar) som åker förbi på onsdagskvällar utan att stanna till.:gnissla[/QUOTE]

Och jag upprepar mig som jag gjort på andra trådar. ONSDAGAR 18.00 PÅ TÅGSTATIONENS PARKERING. Vet inte hur många hojar (sporthojar) som åker förbi på onsdagskvällar utan att stanna till.:gnissla

Är en ganska ny medlem här på forumet så jag har nog inte sett det tidigare. Men hur som helst låter det skit kul och jag kommer garanterat att komma när våren närmar sig :) Kul att det finns några tappra krigare som kör sporthoj i Västerås iaf :yoparty[/QUOTE]

Vilken quotning detta verkar bli:3freak ... MEN:

Nu handlar det om motardfilmerna, inte om era dödsmaskinssamåkningar:mad:
 

jimzzz

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
03 Suzuki gsxr
Nu handlar det om motardfilmerna, inte om era dödsmaskinssamåkningar:mad:[/QUOTE]

Sorry om det blev lite Off-topic :tungan :arsele
 

Sladdfantomen

Kör så det ryker...
Gick med
18 Dec 2008
Ort
Hemma såklart!!!
Hoj
Honda CB 500 Four -72(såld), KTM 990 SMR -09 (såld), KTM 690 SMC -08 (såld)
Suveränt kört & filmat!!! :tummenupp

Enda problemet är att det är beroendeframkallande så upp med mer filmer asap... :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top