Nått sånt här blir väl bra? http://www.youtube.com/watch?v=rTSyiutNME0&mode=related&search=
ta och kika på www.superbike-racingteam.se sen kika under nyheter. där har ni bilder från banan som ligger i smetenJocke W skrev:2588083Ja blir mest impad över den fjärde bilden. Bostadshus i bakgrunden, att ni fick åka där i huvudtaget, mer sånt!
Barrett skrev:2588755Nått sånt här blir väl bra? http://www.youtube.com/watch?v=rTSyiutNME0&mode=related&search=
Barrett skrev:2588755Nått sånt här blir väl bra? http://www.youtube.com/watch?v=rTSyiutNME0&mode=related&search=
Hej.rejser skrev:2587609Tävlingen på Bananpiren i gbg -03 har fortfarande haft den roligaste hoppslingan hittils i sverige tycker jag. Inga stora hopp men tekniskt och bra chans till att välja andra spår och ta in tid med bra hoppteknik.
1. Liten platå med fet vall i kurvan efter och ett fint spår på innern.
2. Knixig platå efter vallkurvan.
3. Dygd jagar.
4. Dygd fortfarande bakom
marcus56 skrev:2589094Det är inte så mycket färre förare idag, skillnaden är att det är uppdelat i tre klasser.
Men bra, då räknar jag med att ni fixar tävling nästa år. Ni borde köra SM tom, det finns fortfarande plats för fler arrangörer.
Kan bara instämma att om man slår ihopp de banorna så blir det en utav de bästa banorna vi hafft!!! Och publik rekord kan jag nästa sätta hojen på att det blirEnginehardware skrev:2588962Hej.
Kul att se att det finns lite bilder från förr då det var lite annorlunda,tex låga start avg, 70-80 förare, vi hade 2002 och 2003 A till D- final, osv.
Hoppet som jag byggde år 2002 fick de flesta skrämselhicka av, men jag har sett en bild från tävlingen då Frank Nordberg, Honda, hoppade halvägs upp till Götaälvbron.
Tänk va kul om vi kunde köra där 2007, slå ihop banorna från 2002 o 2003, då blir det Europaklass på banan.
Hls
Thomas
rejser skrev:2588409Näe, vi startade ju i olika led för varje kvalheat har jag för mig. Detta heatet stog jag tydligen längst bak och bilden är väl tagen innan vi kört ett varv ens....jaga jaga jaga
Är du husan som är skymd på hoppet eller?
Killen på yamman längst till vänster har samma ställ som dig om jag minns rätt.
Enginehardware skrev:2588962Hej.
Kul att se att det finns lite bilder från förr då det var lite annorlunda,tex låga start avg, 70-80 förare, vi hade 2002 och 2003 A till D- final, osv.
Hoppet som jag byggde år 2002 fick de flesta skrämselhicka av, men jag har sett en bild från tävlingen då Frank Nordberg, Honda, hoppade halvägs upp till Götaälvbron.
Tänk va kul om vi kunde köra där 2007, slå ihop banorna från 2002 o 2003, då blir det Europaklass på banan.
Hls
Thomas
RaceMe skrev:2589427Du har inte flera bilder?? Jag funderar även på att starta en namninsamling på att du ska börja köra igen. Är det något som skulle löna sig att göra, eller? Gillar din körstil, du kör underhållande och fort.
Hej.marcus56 skrev:2589094Det är inte så mycket färre förare idag, skillnaden är att det är uppdelat i tre klasser.
Men bra, då räknar jag med att ni fixar tävling nästa år. Ni borde köra SM tom, det finns fortfarande plats för fler arrangörer.
Olof Eriksson skrev:2587581Lite får du väl ändå ta å bjuda till med? Din depåplats kommer vara i dubbeln i fortsättningen.
Jag har en 35m trippel på min "bakgård", hittills är det ingen som vågat hoppa den och då har vi en del gamla SM-åkare
QUOTE]
Vi tar din trippel till sommaren....... Bara bjud på grillparty i norr så dyker vi upp å testhoppar.....
[/QUOTE]Så kom igen nu alla Göteborgare, ställ upp för sporten, hjälp till och bygg en bana, starta en lista, en namninsamling eller nåt.
Eller om det går att få till en grusdel till Team13?
wheelie82 skrev:2592058Japp håller med, göteborg måste kunna fixa till nåt. Finns ju mkt intresse i stan så tycker det vore konstigt att ingen vill hjälpa till! Jag hjälper gärna till i några dagar för att få till något på bananpiren eller liknande.
marcus56 skrev:2592938När det handlar om en engångsgrej som en tävling så sätts det väl betydligt färre käppar i hjulen än när det ska fram med nåt permanent. Jag tror det går bra om ni bara försöker, ni får göra som vi gjort här, gå ihop och organisera er.
Cupcake skrev:Hur gick det till förra gången, hur ordnades det, vet du något om det?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|