Vackert!!!!
Visst är det! Som ett konstverk...
Det ser inte RIKTIGT ut så på min hoj...
Hej igen grabbar, vad är najning för något ?
Är på jakt efter en banhoj nu, sålt min gatcykel precis och ska köpa mig en äldre cykel till speedstercup
Behöver man alltså köpa transponder till speedstercup, det hade jag inte tänkt på.. men vart köper jag denna ? och prislappen, kanske någon har någon begagnad?
Transponder är nog det billigaste att hyra direkt från Mylaps
http://www.mylaps.com/en/products/bike-transponders-rechargeable/177
Men hyra, jag tycker detta verkar jobbigt. Jag vill ha en å samma transponder hela tiden.. jag kanske inte kör alla race i år.. nästa år kanske ingenting.. men jag vill alltid ha en när jag väl ska tävla. Hyra en från utlandet? Fattar ingenting.. antingen är jag trög eller blind eller både och.
Men hyra, jag tycker detta verkar jobbigt. Jag vill ha en å samma transponder hela tiden.. jag kanske inte kör alla race i år.. nästa år kanske ingenting.. men jag vill alltid ha en när jag väl ska tävla. Hyra en från utlandet? Fattar ingenting.. antingen är jag trög eller blind eller både och.
Ni som har transpondern kopplad till batteriet, var på hojen har ni fäst dosan? Gaffeln?
Gaffelbenet + buntband.
Tack, har du dragit kabeln på nåt särskilt smart sätt eller lixom bara följt ramen/tanken om man så säger?
Ni som har transpondern kopplad till batteriet, var på hojen har ni fäst dosan? Gaffeln?
Hadez skrev:Jag placerade transpondern på vänster gaffelben och drog kabeln via originalkablaget på vänster sida till under tanken och sedan upp och runt luftboxen och fram till batteriet på höger sida.
Grym guide, tack. Spelar vänster eller höger gaffelben nån roll? Har för mej det fanns nån maxhöjd från marken också angiven i kartongen.
Vad tror ni om denna placering? För övrigt kan jag meddela upptäckten att transpondern drar ström så min kopplas till/från med tändningen.
View attachment 417552
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |