raggeerz
Medlem
Hoppas det blev den som krävs annars är det ju trist
Finns det bara en som är godkänd, och i så fall vad heter den?
Jag menar alltså transponder.
Last edited:
Hoppas det blev den som krävs annars är det ju trist
Finns det bara en som är godkänd, och i så fall vad heter den?
Jag menar alltså transponder.
Bara 13 anmälda till Speedster! Sista dagen att anmäla sig idag så några till kan vi väl bli?
http://ta.svemo.se/Public/Pages/Com...ompetitionInformation.aspx?CompetitionId=3801
Nu är vi 14.
Jag fick märkligt nog ingen fråga om jag ville ha en depåbox och inte fick jag betala något mer än den tillfälliga licensen heller...
Har du bas? Måste lösa antingen en tillfällig(på ta och skriv ut eller vid anmälan på åsen) eller uppgradera. Box får du ingen fråga om däremot finns det möjlighet att fylla i önskemål om storlek och annat depån.
Ja, jag har bas. Jag betalade 475 kr för en tillfällig tävlingslicens, men jag har inte betalat någon startavgift för Speedster Cup. Det stod "0 kr"... Frågan om storlek fick jag, men efter tidigare tips i tråden om att det var mer inriktat på de som kommer med en långtradare så lämnade jag det tomt.
Läs inbjudan eller tr, står det ska betalas direkt till åsen via pg/bg, 1500 blir det, som hittat! . . . . . . . Läste du inte vad du anmälde dig till?
Någon inbjudan har jag inte fått och TR läser man väl inte innan man skriver att man är anmäld på Sporthoj...
På TA stod det "Anmälningskostnad: 0 kr" och likaså i bekräftelsemailet. Men...efter att ha scrollat längst, lääängst ner i mailet står infon om betalningen. Tack för den, TA...
Nu är vi 14.
Jag fick märkligt nog ingen fråga om jag ville ha en depåbox och inte fick jag betala något mer än den tillfälliga licensen heller...
Blev tvungen att logga in och kolla, överst när du klickar anmäl står det
"Anmäl mig till tävlingen-Tilläggsregler-Tävlingsinformation/Anmälningslista"
Tilläggsregler kan vara bra att läsa så man vet vad man anmäler sig till, hur man betalar och allt annat vad gäller helgen.........åtminstone just då, kommer säkert ett pm eller 2 om några ändringar...
Annars får man ju väldigt bra information här också...
He he, man inser att man inte har något liv och filmen man satte på inte var bra nog när man sitter här istället.
Priest på TV6?
Kan det verkligen vara fysiskt möjligt att köra varv under minuten på Sviestad,
på en er6-n?
Kunde jag på min gamla K3 andra dagen jag var där så kan säker nån på en er6-n med
Vet att nån körde typ 1.00.22 på en RS 250 för länge sedan
Ja, det tror jag.Kan det verkligen vara fysiskt möjligt att köra varv under minuten på Sviestad,
på en er6-n?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |