Rotorp
Medlem
Hoppas att det blir ett tajt jämt race.
Skulle inte bli förvånad om Vale plockar översta pallen denna helgen.
Det skulle kunna ha sagts inför vilket MotoGP-race som helst de senaste fem åren.Rotorp skrev:2538469Hoppas att det blir ett tajt jämt race.
Eller varför inte Hayden Pole, Rossi tvåa, Capirossi 3:a tex bäddar oxå för ett rafflande race..sen att man förmodligen inte har nerver för det är en helt annan sak.Nyteknik skrev:2538656Det skulle kunna ha sagts inför vilket MotoGP-race som helst de senaste fem åren.
Om några timmar börjar kvalet. Ska verkligen bli intressant att se resultatet. Hamnar Hayden längre bak än andra led är sannolikheten för ett sanslöst kul race i Valencia överhängande. Låt oss för spänningens skull hoppas på det!
Just nu med 00:00 time remaning så är Hayden snabbast före Rossi.. Hur som så kommer det bli ett väldigt intressant kval och race imorgon.sandstream skrev:2538685Med tanke på Haydens kopplingsproblem och HRCs oförmåga att lösa det så hjälper nog inte ens pole för att Nicky ska vara först in i första kurvan.
Rensa cachen.spyan skrev:2538753nån som kan lägga upp en länk till live timing motogp ? på motogp.com får jag inte igång live timingen !!!!
Det har du såklart rätt i. Bäst vore egentligen att Hayden tog starten, höll ledningen 2/3 av racet, blev ikappkörd och att en klunga på 4 förare slogs om poängen den sista 1/3 av racet. Och sedan likadant i Valencia. Det vore ju också ett sätt för Hayden att visa att han kan slå sina motståndare utan handikapp.Matulda skrev:2538673Eller varför inte Hayden Pole, Rossi tvåa, Capirossi 3:a tex bäddar oxå för ett rafflande race..sen att man förmodligen inte har nerver för det är en helt annan sak.
Hayden kan..bara inte så ofta och lite sämreNyteknik skrev:2538821Det har du såklart rätt i. Bäst vore egentligen att Hayden tog starten, höll ledningen 2/3 av racet, blev ikappkörd och att en klunga på 4 förare slogs om poängen den sista 1/3 av racet. Och sedan likadant i Valencia. Det vore ju också ett sätt för Hayden att visa att han kan slå sina motståndare utan handikapp.
sandstream skrev:2538685Med tanke på Haydens kopplingsproblem och HRCs oförmåga att lösa det så hjälper nog inte ens pole för att Nicky ska vara först in i första kurvan.
Jag hoppas verkligen att Checa får visa hur duktig han är. Hoppas han stannar hos Yamaha och Dunlop för jag tror det kan bli riktigt bra nästa år.gthyni skrev:2539094Bridestones racesulor greppade dåligt idag, blev lite bättre i kvalet,
men de kan få problem med racetempot imorgon.
Checa på 9:e är omgiven av Bridgestonehojar så han har kanske en
chans på topp-5 för Dunlops race-sulor var bättre än Bridgestone
eller så var det Checa som kommit i sin vanliga end-of-season-form,
han kraschar, dammar av sig och far ut och sätter en topptid direkt
Matulda skrev:2538851Det blir en spännande em och Sö
Gustav O skrev:2539072Snyggt av Stoner att gå in och be om ursäkt till Pedrosa.
Blir det så spännade och tät racing som det ser ut så: Stackars Stackars Grannar och övrig omgivning!!Madhonda skrev:2539105Det kommer fan i mig bli ooooooooolidligt spännande.!!
Gustav O skrev:2539072Pedrosa gillade inte att Stoner stannade på banan för att göra en provstart. Jag förstår honom för det var mitt i idealspåret. Han visar ju inga känslor eller hur var det nu?
Se på fan. Edwards fattar att han måste jobba lite för att få behålla platsen....
Edit: Snyggt av Stoner att gå in och be om ursäkt till Pedrosa.
7.1 sekunder fick jag det till med mobilen.obruT skrev:2539473var det nån som spelad in
och fick med Rossis provstart???
isf hur många sek tog det till 200km/h ???????
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|