Ok, det är såklart subjektivt. Fast kom tillbaka när Du känner att (senaste tiden har jag stört mig så fruktansvärt mycket på människor att det nu börjar bli ett problem) Färgsättning på ställ o hoj och färg på #klistermärken skulle inte ens platsa på min topp 100 listaPinsamt att se bristen på självständighet och integritet manifesterad i utseende och beteende.
Nej, kommer inte ihåg. Berätta!Kommer ni ihåg Wakai ? Måste ha varit den mest onödiga olyckan i RR. Jerez för 20 år sen.
P€RRA;5795916 skrev:Förstår om Cal blev aningen arg på meken som glömt att fästa bromsslangen på vänster bromsok. Det bromsade lite dåligt då
Färgsättning på ställ o hoj och färg på #klistermärken skulle inte ens platsa på min topp 100 lista
I korthet, Wakai kör in i depån under 250 träningen. Då springer det ut en italiensk åskådare som irrat sig ut i depågatan. Wakai har ingen chans att väja utan kör på italienaren. Italienaren klarar sig ( med ett lårbensbrott om jag minns rätt ) men Wakai dör på sjukhuset samma eftermiddag. Så onödigt och dumt.Nej, kommer inte ihåg. Berätta!
Det tror inte jag heller. Men jag tror att hojarnas och förarnas utseende/färgsättning är en viktig del av underhållningen för de flesta.
Men för dig är det alltså totalt ointressant och du tror att alla andra tycker som du?
Jag har inte riktigt förstått däckssituationen med det nya kvalformatet; har de riktiga kvaldäck från Bridgestone nu i begränsat antal eller använder de samma mjuka däck som de kan köra race på? Vilka begränsningar vad gäller antal däck har de?
Många crasher på uppvärmningen.
Många som vill mycket den här helgen.
Starkt av Bradl å ta det på sista varvet och synd för EsA.
Hur fick de in hojen i den?Dock 0.9 snabbare än i fiol.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|