Fick just reda på av Boxer Kundtjänst att man har köpt in Viasat Motor som kommer med i Basutbudet från och med Januari 2009!
Score!
Fick just reda på av Boxer Kundtjänst att man har köpt in Viasat Motor som kommer med i Basutbudet från och med Januari 2009!
Men vafaaan, jag har ju planerat om hela min TV-lösning hemma för att få in Viasat motor via satellit. Nu behövde jag ju inte det.
Grr.
viasat motor kostar 99kr i månaden o har en månads uppsägninstid... de gör ca 700-800kr mars-okt... om man har koll o säger upp de i tid....skippa krogen en helg så har ni råd att titta i ett halvår.värre blir de om man inte KAN köpa viasat motor.... er tycker jag synd om... ni andra är gnällspikar!!!Vad bölar ni över, det finns ju på motogp.com?!
Men vafaaan, jag har ju planerat om hela min TV-lösning hemma för att få in Viasat motor via satellit. Nu behövde jag ju inte det.
Grr.
Blev glad som en speleman när jag läste detta då jag är Boxerkund i skrivande stund.
Ringde till Boxers kundtjänst för 5 min för att bekräfta uppgiften varpå damen svarade att det INTE var så fallet!
Bad henne dubbelkolla, vilket hon gjorde, men icke! Det kommer nya kanaler men Viasat Motor är INTE bland dem....
Blev glad som en speleman när jag läste detta då jag är Boxerkund i skrivande stund.
Ringde till Boxers kundtjänst för 5 min för att bekräfta uppgiften varpå damen svarade att det INTE var så fallet!
Bad henne dubbelkolla, vilket hon gjorde, men icke! Det kommer nya kanaler men Viasat Motor är INTE bland dem....
Sicken cirkus...komme rden vara tillval till Boxer då?
Jag har sagt upp boxer och köpt comhembox endast för MotoGP.
Jag sa att jag behåller mitt boxerkort om de kommer få in viasat. Då sa de att de inte skulle få det.
Detta var i mitten av oktober. Men billigaste comhem kostar 138kr/mån och med boxer kostar det 99kr så det spelar inte så stor roll.
Jag gör som vanlig... Avvaktar alla andras misstag
Tänkte tanken häromdagen att säga upp Boxer, nu vet man ju varken ut eller in.
Edit. Ringde och pratade med försäljningschefen på Boxer idag 8/12.
enl. honom tar dom INTE in viasat motor under 2009.
//
B
Och jag ringde BOXWERS KUNDTJÄNST idag 08-12-10, enl. dom så ligger det
ute på deras INTRANÄT att så snart det clearats i alla berörda instanser,
PTS, regeringen osv. så kommer det med i basutbudet.
Att det blir under 2009 är klart men sen beror det på byråkraterna när det blir.
Det blir till att vänta och se....och våldgästa kompisar under tiden.
KentW
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |