Lite O.T men ändå inte.
Någon som har provat att köra motogps live sänding i ps3ans egna browser?.
Den ska ju klara flash och tydligen så har dom en sådan HD sändning så det
borde ju gå.
Frågan är hur man gör på dom tävlingar som krockr med F1, kollar man nästa års provisoriska kalendrar är det 4 tävlingar som krockar:
26th July Great Britain Donington Park
30th August Indianapolis Indianapolis
13th September San Marino Misano
18th October Australia Phillip Island
Riktigt surt då jag misstänker att F1 har högsta prioritet.
Är det någon som vet vad motogp.com kostar under säsong? off sesion kostar 15€...
Comhem har inte uppdaterat om de kommer att ha Viasat Motor eller inte.
EDIT: eller räcker det att ha Viasat Sport 1,2,3? Är Motor ungefär som Viasat Nature/Crime att den visar olika saker på olika tider på dygnet?
Förvirrande...
När det gäller prio så är STCC den med lägst prio eftersom FIA och Dorma kräver i absolut största mån att MotoGP och F1 ska sändas direkt, krav jag inte tror STCC kan ställa med samma kraft bakom sig.
Kan ju vara så att det som krockar sänds (STCC) i SVT? Och i fallet F1 och MotoGP i tv3 eller tv6?
JAMENVADIHELVETE!!!!!!!!!!!!!!!
Idioterna på Dorma ville nå en större publik?????????
JAJJAMENSAN!!!!!!! skitsmart..
Hur många flera kollar in den där specialkanalen än Eurosport???
Nånting är skitkonstigt.......
/R
Osäker på vem, men någon pratade om tusing/året på motogp.com .com
http://www.motogp.com/en/Subscribe
Tror jag betalade runt 60 euro för mitt abonemang i år på motogp.com. Så typ 50:-/månad om man slår ut det över året.
Det vore väl fan om inte Canal Digital ska kunna sända någon av de kanaler, t ex BBC, som sänder MotoGP
http://www.motogp.com/en/about+MotoGP/television+media
Har laddat ner senaste racen som spelats in från BBC sport. Brutalt mycket bättre än dyngan från Eurosport
Instämmer! (...faaast inte med att Eurosport är dynga)
Årets säsong har jag kollat på BBC:s sändningar (nerladdat och sett i efterhand) och det kommer jag fortsätta med.
Synd bara man måste se i efterhand, men det är värt alternativkostnaden.
De har kommentatorer, två stycken plus en som springer i depån. Nick Harris kan man vara utan men de andra är bra tycker jag.Hur funkar sändningarna från motoGP.com? Har de kommentatorer? Vad kostar det? Hur är det med kvaliteten? Bithastighet?
Tycker BBC sändingar är OK men tycker nivån på deras kommentatorer är undermålig. Steve Parrish säger ungefär samma saker hela tiden och Suzy Perry gillar man väl eller inte...Instämmer! (...faaast inte med att Eurosport är dynga)
Årets säsong har jag kollat på BBC:s sändningar (nerladdat och sett i efterhand) och det kommer jag fortsätta med.
Nu snackar jag bara MotoGP-racen , introt inför racen är mycket bra med bla kamera och kille med microfon intervjuar förarna under parasollen på startplatserna och kommentatorerna vet faktiskt vad de snackar om. De brukar även finnas i bild innan race. Stort plus för det, men det bästa - ingen reklam!
Mitt intryck från BBC:s produktion är att den är mycket proffesionell och har en attityd typ "Ok, nu är det MotoGP-race och nu ska vi visa vad VI går för!". Medans Eurosport känns "Ok, nu har vi haft två race. Kör igång med det vi kom för att se på nu, så vi kommer hem nångång."
Synd bara man måste se i efterhand, men det är värt alternativkostnaden.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|