Har tittat på Telias hemsida men ser inget om de kommer ha med Viasats kanaler i sitt utbud. De sänder ju bara digitalt via bredband så de bör ju kunna ta in vilka kanaler som helst.
Sitter i samma sits som dig, Windows Media torde vara det mindre dåliga alternativet, körs väl helst i VLC, gxine eller mplayer.
Kontaktade motogp.com om det fanns någon provklipp att titta på (jag menar, oberoende av OS vill man väl se kvaliteten), fick inget svar...
Har tittat på Telias hemsida men ser inget om de kommer ha med Viasats kanaler i sitt utbud. De sänder ju bara digitalt via bredband så de bör ju kunna ta in vilka kanaler som helst.
Halva grejen med att kolla på motogp för mig är kommentatorerna!
Alla andra som jag hört kommentera MC sport går inte att jämföra med dessa "gubbar" från Eurosport.
För mig är det lika kul att lyssna på dom som att kolla på själva racingen.
Kollar alltid på FP och Qvalet för att höra lite skvaller och tekniken bakom hojarna.
Spelar ingen roll för mig och jag får betala eller inte. Men sitter det ett jävla miffo som inte kan nått om sporten och säger "nu körde han men röd hoj om" är ju hela poängen borta. ( ja jag överdrev )
Jon as
ps. Någon som vet vilka som kommer "hålla" i sändningen.
Får du ribba av det där så måste det vara väl värt 79 kr/mån.http://www.viasat.se/Vart-Utbud/Viasat-Sport.html
Från introfilmen.
"Med 500 kubik och 350 km/h är MotoGP världens med spektakulära racingklass för motorcyklar"
Jahapp... ribban är lagd.
Jag förstår inte riktigt vad detta innebär. TV3 och TV6 är ju Viasat, kan MotoGP komma att visas i någon av dessa då eller? Jag bryr mig inte jättemycket, det blir att köpa paket på motogp.com, då får man se allt.
Edit: Nu läste jag att de ska sända det i en ny motorsportkanal.
Sitter med en parabol och Canal + abonemang och Eurosport 1 och 2 och har kunnat se mycket racing senaste åren. Känns tungt att inse att "KalleAnka" kanalen Viasat fått äran att hissa MGP flagg.
Nyss beställt Viasat Sport 1, 2, 3 och Viasat Sport HD. Och som reserv om de skulle ändra sig så blev det även Eurosport, Eurosport 2 och Eurosport HD.. Ser fram emot nästa säsong
Helgardering kanske är vad som krävs
F1 går ju på kanal6 så man kan ju misstänka att motogp landar där med och när pogrammen krockar med varann så sänds det nog i nån annan viasat kanal.
Observera dock att detta inte är något jag vet utan jag är bara hypotetisk nu
Halva grejen med att kolla på motogp för mig är kommentatorerna!
Alla andra som jag hört kommentera MC sport går inte att jämföra med dessa "gubbar" från Eurosport.
För mig är det lika kul att lyssna på dom som att kolla på själva racingen.
Kollar alltid på FP och Qvalet för att höra lite skvaller och tekniken bakom hojarna.
http://www.viasat.se/Vart-Utbud/Viasat-Sport.htmlFrån introfilmen.
"Med 500 kubik och 350 km/h är MotoGP världens med spektakulära racingklass för motorcyklar"
Jahapp... ribban är lagd.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |