Vet inte om det sagts här tidigare. Men enligt Viasat Motor så har ju Edwards skrivit på för Xerox Ducati i WSB nästa år. Alltså minst en plats ledig i Tech3 teamet till 2011.
Vet inte om det sagts här tidigare. Men enligt Viasat Motor så har ju Edwards skrivit på för Xerox Ducati i WSB nästa år. Alltså minst en plats ledig i Tech3 teamet till 2011.
Intressant! Vore kul att se Haslam i MotGp.
Kan bli ett veteran-team med Edwards och Bayliss då? Finns det ingen Silly season WSBK tråd föresten?
Fast Bayliss har väl lagt vantarna på hyllan, skulle vara Fabrizio eller Haga som styr WSBK Duccen tillsammans med Colin
Har inte hängt med i ryktena så bra i sommar men det ryktades för ett tag sen att Bayliss skulle göra comeback hos Ducati 2011. Vet inte om det bekräftades eller dementerades sen.
Kanske hörde fel idag men tror att Toby och Julian sa att Dovi kunde vara aktuell för Gresini 2011.Att Elías ersätter Melandri i Gresini ger väl låga odds.
Han ska vara erbjuden en plats hos både Tech3 och Gresini. Hos Gresini ska det vara mer eller mindre fabrikshoj. Honda vill inte bli av med honom då de tycker att han gör mycket för utvecklingen av hojen. De uppdateringar som RdP kört med på slutet har kommit från Dovi och inte Dani.Kanske hörde fel idag men tror att Toby och Julian sa att Dovi kunde vara aktuell för Gresini 2011.
Kanske hörde fel idag men tror att Toby och Julian sa att Dovi kunde vara aktuell för Gresini 2011.
Moody o Ryder sa ju att det ryktet har svalnat lite att repsol skulle köra 3 cyklar i teamet.Vet inte hur det fungerar i teamen, men varför skulle Repsol byta en förare som gör bra ifrån sig och ligger på 3e plats i tabellen? Är det inte klart att Repsol kommer köra med 3-förar-team 2011?
Som du säkert vet kör Stoner för Repsol Honda nästa år och Repsol vill ha minst en spansk förare i teamet = Pedrosa. Dovi får då ta steget "ner" till Gresini och köra på en fabrikshoj ihop med Simoncelli. Melandri får se sig om efter ett nytt team. Det är iaf så jag har tolkat spekulationerna.Vet inte hur det fungerar i teamen, men varför skulle Repsol byta en förare som gör bra ifrån sig och ligger på 3e plats i tabellen?
Vet inte om det sagts här tidigare. Men enligt Viasat Motor så har ju Edwards skrivit på för Xerox Ducati i WSB nästa år. Alltså minst en plats ledig i Tech3 teamet till 2011.
Spies är Yamaha´s gubbe i T3 stallet (Yamaha beslutar om en förare i T3 och T3 själva om den andra om inte det ändrats). Oddsen lutar åt att Rossi lämnar Yamaha och Spies då går upp som teamkompis med Lorenzo, Rossi till Ducce och T3 skaffar 2 nya förare.
Visst är det spekulationer men om det blir så, vilka blir då T3s 2 nya förare måntro....
Bra att Ducati utökar sin satsning. Nu tycker jag att Yamaha ska göra det samma.Karel Abraham på en sjätte Ducati nästa år:
http://motomatters.com/news/2010/07/29/karel_abraham_to_ride_6th_ducati_in_moto.html
Ekonomin verkar inte vara ett problem då pappsen äger ett företag som tillverkar medicinsk utrustning samt Brno-banan.
Bra att Ducati utökar sin satsning. Nu tycker jag att Yamaha ska göra det samma.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |