Visst är det spekulationer men om det blir så, vilka blir då T3s 2 nya förare måntro....
Personligen vill jag ha in Cal Crutchlow & Leon Haslam från WSBK i MGP gärna till 2011
Visst är det spekulationer men om det blir så, vilka blir då T3s 2 nya förare måntro....
Personligen vill jag ha in Cal Crutchlow & Leon Haslam från WSBK i MGP gärna till 2011
Är de snabbare än Elìas och Ianonne? Tror knappast det.
Visst behövs det en britt i MotoGP men jag tror att Bradley Smith är namnet vi söker om han visar framfötterna i Moto2 2011.
Leon har ju kört i GP tidigare och även om han var ung och han har utvecklats så tror jag att det ligger honom i fatet kontra tex. Elias.Personligen vill jag ha in Cal Crutchlow & Leon Haslam från WSBK i MGP gärna till 2011
Leon har ju kört i GP tidigare och även om han var ung och han har utvecklats så tror jag att det ligger honom i fatet kontra tex. Elias.
Crutchlow var ju betydligt hetare innan säsongen - han är snabb enstaka varv men jag måste ändå säga att hans säsong är lite av en besvikelse och jag tror hans aktier har sjunkit kontra tex. Iannone.
Sen kan ju Suzuki sluta skämta och ge sig in i matchen på riktigt med sitt fabriksteam samt starta ett satellit-team och så kan vi hoppas på att Kawasaki kommer tillbaka. Det är skam att de inte finns med.Bra att Ducati utökar sin satsning. Nu tycker jag att Yamaha ska göra det samma.
Ducatis VD pratar på och bekräftar Rossi/Hayden för 2011:
http://motomatters.com/news/2010/08/04/ducati_ceo_confirms_motogp_s_worst_kept_.html
Enligt Poncharal är Crutchlow Yamahas förstaval till deras plats hos Tech 3, att Dovizioso inte är aktuell och att de inte är intresserade av Elias - ingen i MotoGP enligt honom vilket jag kan förstå.
http://motomatters.com/news/2010/08/05/poncharal_crutchlow_is_our_first_choice.html
Själva känslan är att gubbar som Camier, Rea, Haslem och Crutchlow om inte till 2011 så till 2012 på 1000cc äter Bautista och Barbera till frukost
För att den stora skillnaden mellan MotoGP och WSBK är de 200cc som skiljer motorvolymerna åt?
Exakt vad har du för teori bakom det där, mer än en känsla?Nja, mer en allmän skänsla! Händer inget dramatiskt så är Camier, Rea, Haslem och Crutchlow framtidskorten MGP teamen satsar på! Camier och Rea tror jag kör MGP lagon till 2012 -2013
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|