Puckot visste ju att han druckit så varför ens chansa?Ha ha.. Sjysst av poliserna... Kunde han inte fått testa innan?
Mark Marquez har tydligen fortfarande problem med en synnerv sen kraschen på Sepang och det är osäkert när han kan börja testa.
Puckot visste ju att han druckit så varför ens chansa?Ha ha.. Sjysst av poliserna... Kunde han inte fått testa innan?
Puckot visste ju att han druckit så varför ens chansa?
Ja, det var inte direkt snällt av dem men frågan är vad som egentligen hände. Som jag tolkade det var det Barberas egen version vi fick.Nja, jo... sant. Men jag tyckte det var lite osjysst att först föreslå att han skulle köra, och sedan vänta till han satte sig bakom ratten och åkte iväg, för att då direkt stoppa honom och be om ett utandningsprov.
Ja, det var inte direkt snällt av dem men frågan är vad som egentligen hände. Som jag tolkade det var det Barberas egen version vi fick.
Riktigt kul & coolt för lundh !!
De här kanske låter som en negativ fråga, men de är INTE meningen: Men om Moto2 är tuffare / bättre än supersport VM, borde inte då de bästa förarna i supersport, gå till Moto2 ? alltså typ som att topplaget i allsvenskan kvalar in i elitserien.. (nu e de ju fritt i rr att köra där man vill och kan, men ja undrar ändå)
jag själv skulle ju också ta möjligheten till moto 2 såklart, de e inte de ja menar.. det är ju en supermöjlighet.
Vem som helst kan inte hoppa in i moto 2. Det finna bara plats för ett visst antal team och dessa väljer ju själva sina förare. Sen kan ett team välja att sälja sin plats i GP sammanhang om dorna godkänner det nya teamet.
Om du läser hela artikeln så är det senast en svensk körde en hel säsong i GP som avses.Journalisten verkar ha glömt Watz, Mortenzoni, Cajback och Stensmo.
De ja mena var att i RR måste man inte vinna en serie för att "kvala" in i en annan.. som tex ett hockeylag.Vem som helst kan inte hoppa in i moto 2. Det finna bara plats för ett visst antal team och dessa väljer ju själva sina förare. Sen kan ett team välja att sälja sin plats i GP sammanhang om dorna godkänner det nya teamet.
Såhär låter Barberas citat om man kikar på Visordown. En liten men ack så stor skillnad.Nja, jo... sant. Men jag tyckte det var lite osjysst att först föreslå att han skulle köra, och sedan vänta till han satte sig bakom ratten och åkte iväg, för att då direkt stoppa honom och be om ett utandningsprov. Hade man varit lite sjysst så hade man ju sagt typ "jaha, du kan väl köra. Vänta ska du bara få blåsa först innan du åker iväg så vi ser att det är ok", alternativt så kunde ju iofs han själv (om han nu var osäker på sin status) bett poliserna göra ett utandningsprov innan han åkte iväg. Det senare skulle jag nog garanterat gjort...
Riktigt kul & coolt för lundh !!
De här kanske låter som en negativ fråga, men de är INTE meningen: Men om Moto2 är tuffare / bättre än supersport VM, borde inte då de bästa förarna i supersport, gå till Moto2 ? alltså typ som att topplaget i allsvenskan kvalar in i elitserien.. (nu e de ju fritt i rr att köra där man vill och kan, men ja undrar ändå)
jag själv skulle ju också ta möjligheten till moto 2 såklart, de e inte de ja menar.. det är ju en supermöjlighet.
Om du läser hela artikeln så är det senast en svensk körde en hel säsong i GP som avses.
Skitkul för Alex hur som helst och starkt jobbat!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|