Tinaplinius
Ny medlem
Helt otroligt snyggt måste jag säga, kunde inte gjort det bättre själv.....
Du har inte fått svar vad jag har sett i varje fall. Vilken skräll.Jag kan fråga vad som skiljer så får vi se om han svarar.
Ny motor för Ducati i morgon. Ska ha bättre effektkurva och inte vara lika brutal ut ur kurvorna. Funkar den så kommer de använda den från Silverstone och framåt.
Nej, det var inge n skräll direkt men det kostar ju inget att frågaDu har inte fått svar vad jag har sett i varje fall. Vilken skräll.
Hayden hade nog önskat sig en sån idag...
Twitter nyss:
motomatters
Hayden said they had an electronics problem. His bike thought he was on a different part of the track. No power on straights, lots in turns
Sneglade på telemetrin när Jorge körde och jämförde med Stoner. Antingen var de fel på telemetrin eller så har jorge sjukt mkt mer traction control (eller var de kopplingsslir som nån sa?). Han smetade på fullt med mycket nerlägg flera gånger där stoner körde med typ 1/3 gas...
Enligt Dovizioso förra säsongen så kör Stoner med väldigt lite TC; det kombinerat med att Jorge brände kopplingen i starten kan ju spela in i det att det blev sån skillnad?
Vad har hänt Sege? Du som brukar ösa superlativ över världens bästa förare på världens grymmaste racehojar.MotoGP är sjukt tråkigt, god damn. Lägg ner klassen...
Vad har hänt Sege? Du som brukar ösa superlativ över världens bästa förare på världens grymmaste racehojar.
Samtidigt som jag håller med dig till viss del har jag aldrig sett ett riktigt tråkigt MotoGP-race. Vet inte om jag är lite störd men min puls går upp varje gång de är dags för start, det är något magiskt med MotoGP för min delDäremot blir fan MotoGP tråkigare och tråkigare. Dom åker runt som ett jävla tåg i 30 varv utan att någon gör några dumheter. Vet inte vad problemet är, för bra däck, för mycket elektronik eller något annat men det suger fan purjo.
Att Haydens race gick åt h-vete pga att GPS:en som styr motorns mappning strulade är ju exempel på en tragisk konsekvens av teknik som gått för långt.
Sneglade på telemetrin när Jorge körde och jämförde med Stoner. Antingen var de fel på telemetrin eller så har jorge sjukt mkt mer traction control (eller var de kopplingsslir som nån sa?). Han smetade på fullt med mycket nerlägg flera gånger där stoner körde med typ 1/3 gas...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|