Masonit
Gudomlig sporthojare
Kör de idag och imorgon?
\Masonit
\Masonit
Japp. Eventuellt drar Yamaha till Aragon och testar med WSBK men det ska tydligen bli regn där också.Kör de idag och imorgon?
\Masonit
P€RRA;5677815 skrev:Stoner la upp samma bild på sin FB och skrev:
Hi mates! As you all know, this year I'm retiring and couldn't care less about any other rider. But to make the people I hate the most, the sponsors, happy I exchanged helmets with Lorenzo so he could remember me forever. It was cold in the room and my back was hurting. The floor was a little bumpy but we made our best. Hope to never see him again.
Vad trevligt och moget sagt, hur kan man annat än att gilla en sån kille
Vad trevligt och moget sagt, hur kan man annat än att gilla en sån kille
Edit: hans sjukliga behov av att svartmåla och sprida nidbilder av honom är fan ta mig bland det värsta jag upplevt någon tycka om en person som man inte känner .
Hahaha detta är humorP€RRA;5677815 skrev:Stoner la upp samma bild på sin FB och skrev:
Hi mates! As you all know, this year I'm retiring and couldn't care less about any other rider. But to make the people I hate the most, the sponsors, happy I exchanged helmets with Lorenzo so he could remember me forever. It was cold in the room and my back was hurting. The floor was a little bumpy but we made our best. Hope to never see him again.
Så länge han inte följer i Mark Chapman's fotspår så är det nog ingen fara.
Det var ett skämt. Jag trodde det var övertydligt men nästa gång ska jag lägga till 15 så att du inte spräcker ett blodkärl.Edit: hans sjukliga behov av att svartmåla och sprida nidbilder av honom är fan ta mig bland det värsta jag upplevt någon tycka om en person som man inte känner .
P€RRA;5678280 skrev:Det var ett skämt. Jag trodde det var övertydligt men nästa gång ska jag lägga till 15 så att du inte spräcker ett blodkärl.
Det brukar vara ganska trevligt tills något Stoner-fan känner att stringtrosan skaver och går bananer i någon trådDu är jätterolig du
Visst har vi trevligt på forumet, jag ser fram emot 2013
Gött! Dit skulle man fan ta o åka o kolla race! Riktigt god mat, goda viner o ett gött klimat o där flickorna spelar maracas o kastanjet natten lång!! Skulle absolut bli en återkommande klassiker
Vilken jävla idio Ellison är....förstörde Jorges vinst bara för att han har huvudet i arselet
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|