magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Espargaro gör ju det riktigt bra även om det bara är FP2.
Yepp! Och Pirro!
Espargaro gör ju det riktigt bra även om det bara är FP2.
I dag körde Hector Barbera för första gången på en tävlingshelg med pneumatiska ventiler i sin FTR Kawasaki. Gav tydligen högre toppfart enligt Hector.
Är det FTR som pillar på motorerna själva eller får de hjälp av Kawasaki?
Nikola vet förmodligen mer om racing än vad någon på sporthoj.com vet, lite svårt att då säga att han "snackar" skit.
Pedrosa är inte precis känd för sina halsbrytande manövrar och jag tror inte han kommer börja med en ny körstil till helgen. Verkar troligt att resten av säsongen blir en upprepning av det vi redan har sett.
Yepp! Och Pirro!
P€RRA;5889229 skrev:Tyvärr så har programcheferna på svenska TV-kanaler, av förklarliga skäl, ganska dålig koll på mindre sporter och sätter i princip vem som helst bakom mikrofonen bara de själva varit aktiva de senaste halvseklet. Jag gick från de usla sändningarna på Viaplay till motogp.com i år och ångrar att jag inte gjorde det för flera år sedan.
Ja, motogps egna kommentatorer är ju lite lätt partiska för britterna, men det kan iaf jag leva med, för i övrigt är de bra pålästa och kläcker ur sig rätt mycket intressant bi-info och pratar faktiskt om racet.
Jag har tittat på engelska Europsort och motogp.com de senaste sju åren. Saknar de svenska kommentatorerna lika mycket som en tumör.P€RRA;5889229 skrev:Jag gick från de usla sändningarna på Viaplay till motogp.com i år och ångrar att jag inte gjorde det för flera år sedan.
Det finns inget naturbundet samband mellan erfarenhet och kompetens.Nikola vet förmodligen mer om racing än vad någon på sporthoj.com vet, lite svårt att då säga att han "snackar" skit.
Nej, BBC har Matt Roberts, Charlie Cox och Steve Parrish med Azi Farni i depån.Är det samma kommentatorer på motogps egen sändning som för BBC? För jag brukar alltid ladda ner racen i efterhand och kolla igen bara för att höra vad de har att säga om saker och ting. Gillar hela det upplägget med försnack och info innan loppen.
Säger själv att han kör som skit och har haft problem sen Sachsenring. Tre hårda krascher på Silverstone gjorde nog inte saken bättre.Vad gör kryckan? Harvar på elfte plats
Har han haft problem med hojen eller? Började kolla FP3, missade igår..
Det finns dock ingen som är värre och mer enerverande att lyssna på som Nick Harris på motogp.com. Han är helt galet ute och cyklar hela tiden. Dock lätt värt ett videopass för allt annat man slipper som reklam och avbrutna sändningar etc. Att man kan titta på racen efteråt utan spoilers, intervjuer, reportage osv. Helt perfekt.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|