Det tycker alla förutom Pedrosa, Lorenzo och Race Direction...tätare rejsing skulle vara riktigt trevligt.
Det tycker alla förutom Pedrosa, Lorenzo och Race Direction...tätare rejsing skulle vara riktigt trevligt.
Menar du att evolutionära utvecklingen av homo spapiens ger en generell och väsentlig skillnad på två generationer? Det är annars en etablerad uppfattning att vår nuvarande anatomiska status etablerades för åtminstone 50.000 år sedan. Men du kanske sitter på nya fakta i frågan?
Varför inte?
Puig är inte din favoritkille va?Kan ju lätt tänka mig att även räven A. Puig har bråda dagar och så här dax en jävligt brun kletig tunga!
P€RRA;5899420 skrev:Känns ganska olustigt att Dorna får vara med och bestämma om eventuella bestraffningar. Skulle inte förvåna mig ett dugg om Marquez får 2 straffpoäng så att han får starta från depån i nästa race för att Dorna vill öka spänningen
Kan ju lätt tänka mig att även räven A. Puig har bråda dagar och så här dax en jävligt brun kletig tunga!
P€RRA;5899449 skrev:Puig är inte din favoritkille va?
P€RRA;5899262 skrev:Begåvning/talang är något man föds med som sedan kan tränas upp. Det jag reagerat på är när man försöker hävda att Lorenzo skulle ha en större talang än Rossi baserat på årets säsong. Det blir i min ögon en väldigt konstig slutsats eftersom den en av dem vunnit titeln 7 gånger och den andre bara 2.
Det visar vidare på att man bagatelliserar hur bra olika förare trivs på en hoj. Rossi och Lorenzo har två helt olika körstilar och det vore konstigt om Yamahas utvecklingsarbete de senaste åren resulterat i en hoj som inte är som klippt och skuren för Lorenzo.
När det gäller kommentaren om Bradl var det mest för att poängtera att han redan sitter på det som anses vara den bästa hojen i depån. En fabrikare från Honda med allt godis som Repsol-förarna har. Den dög alldeles utmärkt att ta pole med på Laguna Seca och jag tror att den stora skillnaden mellan Bradl och killarna i Repsol är att de senare både har mer talang och är bättre förare. Jag tror därför att Marquez skulle vinna race på Bradls hoj men inte vice versa.
Hoppas det var ett kliv ur sandlådan
Pelé skulle inte haft en sportmössa idag.
Pelé skulle alltså göra lika stor succé nu som då?Jensah skrev:Skulle Pelé komma fram som ungdom nu skulle han antagligen vara lika bra jämte alla andra som då.
Pelé skulle alltså göra lika stor succé nu som då?
Håller med. Idiotiskt. Men rätt underhållande klipp.Å ena sidan vill de bestraffa "osäkert beteende", å andra sidan publicerar de videoklipp som det här:
Med tanke på alla krascher i det klippet borde RD haft fullt upp och inte ens bemöda sig med att kolla på MM vs DP.Å ena sidan vill de bestraffa "osäkert beteende", å andra sidan publicerar de videoklipp som det här:
http://www.youtube.com/watch?v=mAti2Mm81F0
P€RRA;5900057 skrev:
Och tomten parkerar en Ferrari utanför mitt fönster på julafton...Gött att Pedrosa har kontrakt 2014. Då lär han slå Marquez...
Och tomten parkerar en Ferrari utanför mitt fönster på julafton...
Klart Dani har rätt att vara sur, det var ju inte hans fel, men med tanke på att de knappt nuddade varandra är det väl HRC han ska gnälla på, inte Marquez.
Ehhh. Hade inte Marquez kört på Pedrosa hade han inte vurpat.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|