Men har Marques som Du säger "kört över sin förmåga" så bör han ju straffas för det! Så det är ju onekligen hög intressant att se vad som kommer ut av detta oavsett T C kabeln!
Då får RD ett sjujävla jobb efter varje race! Alla som vurpar, eller är utanför banan på egen förskyllan, har ju på ett eller annat sätt kört över sin förmåga.
Sen tycker jag jämförelsen Sic och MM haltar lite. MM har varit precis lika hänsynslös som Marco var vid vissa tillfällen, skillnaden är att MM lär sig över tiden. Hade han inte gjort det utan kört som han gjorde förr hade han satsat på insidan istället för utsidan och då skickat av både sig själv och Pedrosa.
Den förmågan verkade inte Sic ha, han fortsatte med rätt korkade och farliga (både för honom själv och motståndarna) manövrar. Vissa älskade honom för det, själv var och är jag tveksam till det han sysslade med.
Med detta sagt så tycker jag det är fruktansvärt tråkigt att han inte är med oss längre. R.I.P Marco, snart två år sen olyckan men den sitter fortfarande på näthinnan.