Eller så kan man ta det för vad det är också:Så jävla töntigt att hålla på och skapa polemik för du vet att det inte är så där som du skriver. Sluta trolla så kanske fler tar dig på allvar när du inte gör det.
Ett skämt med glimten i ögat!
Eller så kan man ta det för vad det är också:Så jävla töntigt att hålla på och skapa polemik för du vet att det inte är så där som du skriver. Sluta trolla så kanske fler tar dig på allvar när du inte gör det.
Eller så kan man ta det för vad det är också:
Exakt! Man behöver inte ta allt så förbannat bokstavligt bara för att inlägget inte innehåller femtiotre smilies. Och skoja lite med varandra måste vi väl kunna göra?Perra Du nämner pudelns kärna, bättre se glimten i ögat istället för att alltid ana argan list
Wildcards
Moto3
Maria Herrera Munoz - SPA - Junior Team Estrella Galicia 0’0 - KTM
Bryan Schouten - NED - Dutch Racing Team - FTR Honda
Maria Herrera är den enda tjejen någonsin som vunnit race i Spanska Mästerskapet. Hon vann på samma bana tidigare i år som GP nu kör på.
Maria Herrera
I hope to learn a lot at this Grand Prix, because I will be alongside World Championship riders who are all very fast. I do not feel any pressure because what I need is to gain experience. I'll be satisfied if I can lower the times I rode there in the CEV Repsol race. Above all, my goal is to finish the weekend having learnt a lot. I love the MotorLand track, not only because I took my first win there in the CEV Repsol, but because it's a fast track and suits my riding style very well".
P€RRA;5894927 skrev:Exakt! Man behöver inte ta allt så förbannat bokstavligt bara för att inlägget inte innehåller femtiotre smilies. Och skoja lite med varandra måste vi väl kunna göra?
Förvisso men det är ju också en anledning till varför det klagas på stämningen och folk tycker det är trist här.P€RRA;5894855 skrev:Eller så kan man ta det för vad det är också:
Det kan jag förstå men jag hänger inte här för att serva dem som bara läser och inte själva deltar i diskussionerna. Om det tycker att något är är fel kan de motivera det med ett par rader istället för att knyta näven i fickan. Min erfarenhet är att de som gnäller mest är de som bidrar med minst.Förvisso men det är ju också en anledning till varför det klagas på stämningen och folk tycker det är trist här.
Förvisso men det är ju också en anledning till varför det klagas på stämningen och folk tycker det är trist här.
P€RRA skrev:Det blir som sagt inte bättre än vad de som sitter i sandlådan gör det
Ok. Jag gör som jag vill och skiter i alla andra.P€RRA;5895015 skrev:Det kan jag förstå men jag hänger inte här för att serva dem som bara läser och inte själva deltar i diskussionerna. Om det tycker att något är är fel kan de motivera det med ett par rader istället för att knyta näven i fickan. Min erfarenhet är att de som gnäller mest är de som bidrar med minst.
Absolut inte.Ok. Jag gör som jag vill och skiter i alla andra.
Och nu sitter du där i den sandlåda du inte vill sitta i. Kom igen nuSom sagt den som nämnde det bidrar mest
Jag pratar om mig själv.P€RRA;5895309 skrev:Absolut inte.
helt annan fråga...Någon som pelat MotoGP på p3... vintern är på intåg....
Och nu sitter du där i den sandlåda du inte vill sitta i. Kom igen nu
Ja, det känns nu lite tradigt med de tvångsmässiga upprepningarna om att VR är sopslut så ofta att de nu nästan nått sanningsstatus, skivan har liksom hakat upp sig efter att hört det 99 gånger.Ja det känns nu lite tradigt med de tvångsmässiga upprepningarna att JL är så trist tills att den nu nästan nått sanningsstatus, skivan har lixom hakat upp sig efter att hört det 99 gånger.
Vi som nu tycker något annat kanske inte gillar hånfulla kommentarer som de riktiga entusiasterna.
http://www.crash.net/motogp/news/196188/1/marquez_pedrosa_has_to_win_the_title.html
Jojo, pressen, spelet och taktiken trissas upp ännu ett snäpp även i depån och inte bara här på SH.com Pöjken vill uppenbarligen inte kännas vis någon tronbyte i HRC-stallet. Inte än, inte riktigt än...
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|