MotoGP 2013: Gran Premio Iveco de Aragón

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Wildcards

Moto3
Maria Herrera Munoz - SPA - Junior Team Estrella Galicia 0’0 - KTM
Bryan Schouten - NED - Dutch Racing Team - FTR Honda

Maria Herrera är den enda tjejen någonsin som vunnit race i Spanska Mästerskapet. Hon vann på samma bana tidigare i år som GP nu kör på.
554133_10151670177711139_354716216_n.jpg

Maria Herrera
I hope to learn a lot at this Grand Prix, because I will be alongside World Championship riders who are all very fast. I do not feel any pressure because what I need is to gain experience. I'll be satisfied if I can lower the times I rode there in the CEV Repsol race. Above all, my goal is to finish the weekend having learnt a lot. I love the MotorLand track, not only because I took my first win there in the CEV Repsol, but because it's a fast track and suits my riding style very well".

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Perra Du nämner pudelns kärna, bättre se glimten i ögat istället för att alltid ana argan list :fakta
Exakt! Man behöver inte ta allt så förbannat bokstavligt bara för att inlägget inte innehåller femtiotre smilies. Och skoja lite med varandra måste vi väl kunna göra? :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Wildcards

Moto3
Maria Herrera Munoz - SPA - Junior Team Estrella Galicia 0’0 - KTM
Bryan Schouten - NED - Dutch Racing Team - FTR Honda

Maria Herrera är den enda tjejen någonsin som vunnit race i Spanska Mästerskapet. Hon vann på samma bana tidigare i år som GP nu kör på.
554133_10151670177711139_354716216_n.jpg

Maria Herrera
I hope to learn a lot at this Grand Prix, because I will be alongside World Championship riders who are all very fast. I do not feel any pressure because what I need is to gain experience. I'll be satisfied if I can lower the times I rode there in the CEV Repsol race. Above all, my goal is to finish the weekend having learnt a lot. I love the MotorLand track, not only because I took my first win there in the CEV Repsol, but because it's a fast track and suits my riding style very well".

Skulle vara jävligt skoj om hon blev skitbra och började tampas i motogp framgent.

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Hoj
701 Enduro, KLV1000
P€RRA;5894927 skrev:
Exakt! Man behöver inte ta allt så förbannat bokstavligt bara för att inlägget inte innehåller femtiotre smilies. Och skoja lite med varandra måste vi väl kunna göra? :)

Vi e väl för fan inte här för att ha skoj eller??

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
P€RRA;5894855 skrev:
Eller så kan man ta det för vad det är också:
Ett skämt med glimten i ögat! :)
Förvisso men det är ju också en anledning till varför det klagas på stämningen och folk tycker det är trist här.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Förvisso men det är ju också en anledning till varför det klagas på stämningen och folk tycker det är trist här.
Det kan jag förstå men jag hänger inte här för att serva dem som bara läser och inte själva deltar i diskussionerna. Om det tycker att något är är fel kan de motivera det med ett par rader istället för att knyta näven i fickan. Min erfarenhet är att de som gnäller mest är de som bidrar med minst.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
P€RRA;5895015 skrev:
Det kan jag förstå men jag hänger inte här för att serva dem som bara läser och inte själva deltar i diskussionerna. Om det tycker att något är är fel kan de motivera det med ett par rader istället för att knyta näven i fickan. Min erfarenhet är att de som gnäller mest är de som bidrar med minst.
Ok. Jag gör som jag vill och skiter i alla andra.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Ok. Jag gör som jag vill och skiter i alla andra.
Absolut inte.

Men när det klagas i någon tråd är det 9 gånger av 10 någon som själv har bidragit med 1-2 inlägg i en tråd som är 27 sidor lång. De vill helt enkelt luta sig tillbaka och bara läsa och har helt missuppfattat vad ett diskussionsforum är till för.

Häromdagen hade Mossberg och någon annan en lång utläggning om engelsk grammatik som absolut inte hade något i tråden att göra (iaf inte efter de första inläggen) men då var det ingen som gnällde. Om två eller fler personer vill diskutera/skoja om något så låt dem göra det :)

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
helt annan fråga...Någon som pelat MotoGP på p3... vintern är på intåg....

harboged

Original Häll Riders member
Gick med
15 May 2008
Hoj
2008 Aprilia Tuono Factory, 2003 KTM 640 LC4, 2003 KTM 525 EXC
Tror:

1 MM
2 DP
3 JL

Hoppas:
1 DP eller JL
2 DP eller JL
.
.
MM långt ner

Så att det finns någon chans att det blir ett helt avgörande sista race i Valencia mellan tre spanjacker! Då måste man ju ta sig dit :)

Last edited:

lindhamre

Återfallsförbrytare.
Gick med
7 May 2013
Hoj
Z1000, Laverda 1000 3C 120, Zündapp KS 70
Och nu sitter du där i den sandlåda du inte vill sitta i. Kom igen nu :tummenupp

Ja det känns nu lite tradigt med de tvångsmässiga upprepningarna att JL är så trist tills att den nu nästan nått sanningsstatus, skivan har lixom hakat upp sig efter att hört det 99gånger.
Vi som nu tycker något annat kanske inte gillar hånfulla kommentarer som de riktiga entusiasterna.

Fast alla självutnämnda talanger och med okända begåvningar i hobbyområden som Mgp om vem som är mest rolig, bäst, så lyckas dom med självsuggestion och övertalningstjafs om att vi andra är tråkiga, deprimerade och behöver KBT.
Medkännande sympatisörer trycker förstås på gilla knappen.

Alltså: vill man vinna titeln Spamhövding award så blir färre intresserade mer än de vanliga rövslickande anhanget.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Ja det känns nu lite tradigt med de tvångsmässiga upprepningarna att JL är så trist tills att den nu nästan nått sanningsstatus, skivan har lixom hakat upp sig efter att hört det 99 gånger.
Vi som nu tycker något annat kanske inte gillar hånfulla kommentarer som de riktiga entusiasterna.
Ja, det känns nu lite tradigt med de tvångsmässiga upprepningarna om att VR är sopslut så ofta att de nu nästan nått sanningsstatus, skivan har liksom hakat upp sig efter att hört det 99 gånger.

Som jag skrivit så många gånger innan: Det blir inte bättre än vad man gör det och att skjuta över alla skuld på "de andra" är att slänga spjut i radhus :)

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
http://www.crash.net/motogp/news/196188/1/marquez_pedrosa_has_to_win_the_title.html

Jojo, pressen, spelet och taktiken trissas upp ännu ett snäpp även i depån och inte bara här på SH.com :) Pöjken vill uppenbarligen inte kännas vis någon tronbyte i HRC-stallet. Inte än, inte riktigt än...

"For me, it is clear that right now Dani is the number one in the team. He is the one who has to win the title and I am the rookie" - Marc Marquez.

haha så sant. Perfekt tid att lägga den kommentaren, killen är ett geni.

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!