Bearing
Gudomlig sporthojare
Håller med.tradigt med de tvångsmässiga upprepningarna
Håller med.tradigt med de tvångsmässiga upprepningarna
Frågan är hur mycket som kommer från Marquez själv och vad som kommer från hans rådgivare?haha så sant. Perfekt tid att lägga den kommentaren, killen är ett geni.
Om två eller fler personer vill diskutera/skoja om något så låt dem göra det
P€RRA;5895646 skrev:Frågan är hur mycket som kommer från Marquez själv och vad som kommer från hans rådgivare?
Min spontana reaktion är att det inte ser speciellt märkvärdigt ut.Lutningsvinkel minst 60 grader
Min spontana reaktion är att det inte ser speciellt märkvärdigt ut.
Isracing nästa!Lutningsvinkel minst 60 grader View attachment 392442
Lutningsvinkel minst 60 grader View attachment 392442
Min spontana reaktion är att det inte ser speciellt märkvärdigt ut.
Bautista torpederar Marquez i första böjen! Om MM ska hindras ta poäng så att mästerskapet blir lite spännande igen är det ju något sånt som krävs. XD Bautista är mannen!Jag börjar bli peppad för lite bra racing i helgen! 2 veckor är en lång väntan på att få sen om MM kan fortsätta köra totalt kompromisslöst och tvinga resten av fältet till MAX. Kommer VR lyckas hitta sina inställningar tillslut? Kan Pedrosa vakna ur sin dåliga trend, få lite uppsving med självförtroende och ta en förstaplats!? Kommer Lorres uppvisningskörning ta honom till toppen även denna gång? Undrar när Cal kommer in i sitt "stim" igen. Blir det någon fart på bojsänkena denna säsong? Kommer Bautista torpeda eller segra=)
"For me, it is clear that right now Dani is the number one in the team. He is the one who has to win the title and I am the rookie" - Marc Marquez.
haha så sant. Perfekt tid att lägga den kommentaren, killen är ett geni.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|