Did Not FinishVad menas med DNF?
Did Not FinishVad menas med DNF?
Så värst mycket slump är det väl inte om MM skrotar i, igen... Det är väl snarare att han verkar ha någon form av förhållande med Murphy...
Joh, skrattade rätt gott åt det uttrycket.Som sagt: "...he bounces well".
Syftar på uttrycket 'when you get older you don't bounce, you break' som britterna länge sagt i samband med att äldre rejsputtar inte lyckas hålla sig på hjulen.Gillar det här uttalandet om Marquez: "...he bounces well".
Japp, fast gärna efter en riktig holmgång med JL och Rossi som på Jerez.Kom igen nu Marquez gör slut på Lorre!
Japp, fast gärna efter en riktig holmgång med JL och Rossi som på Jerez. ...
Du vet att den typen av uttalanden innebär omedelbar och permanent uteslutning ur racingentusiasternas klubb?Jag har vissa favoriter men ser hellre ett riktigt tight race än mina favoriter vinna.
...men jag är inte bitter!P€RRA;5894725 skrev:Du vet att den typen av uttalanden innebär omedelbar och permanent uteslutning ur racingentusiasternas klubb?
Jag hoppas att någon vinner med minst 30 sekunder och hinner varva ett par stycken. Det är riktig racing det!
Du vet att den typen av uttalanden innebär omedelbar och permanent uteslutning ur racingentusiasternas klubb?
Jag hoppas att någon vinner med minst 30 sekunder och hinner varva ett par stycken. Det är riktig racing det!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|