Missade volymen, var det däcket som rök i slomon där de visade Kallio eller var det problem?
0,4 efter Baz, klart intressant tycker jag.
Jösses, vad här hänt med Suzukis motor?
Pramac, Avintia, och Aspar kommer väl att ha ett virrvarr av olika GP15, GP16 och GP17 cyklar...
Aspar och Avintia kommer att testa på dom cyklar dom ska köra på 2017. (Barbera GP16, Baz GP15, Bautista GP16, Abraham GP15). I Pramac är det väl inte bestämt ännu vem som kommer få vilken hoj men det lutar väl åt att Petrucci får en GP17 och Redding en GP16 (Petrucci leder med 16p över Redding i dagsläget).
Jlo verkar onekligen ha lyckats dra loss innetyget även på Sharkhjälmen. Vad sysslar den gubben med ; )
Om detta tjafsade vi som såg racet ihop en del...Miller i vätan på Assen var riktigt kul o överaskad
Kul med KTM såpass nära men det måste vara lite jobbigt för Rabat att förklara varför gapet inte är större?
Sätt Stoner på KTMen
Ja, någon form av mirakel krävs det nog om österrikarna ska bli konkurrenskraftiga
Du menar trea sist och lite före Rabat?Att ligga toksist, 2,5 sek efter ledaren OCH 0,8 sek efter Tito är inte vad jag skulle klassa som nära på något sätt?
-edit- särskilt när KTM själva säger att det krävs seriösa justeringar av chassit för att få bukt med spinnande bakhjul, ett problem de inte upptäckt förrän nu.
Så otroligt vackert han kör, Lorre Hoppas att han får till det på Duccen!
Jävlar va förbannad Cal blev på "the German" då
Skickat från min Moto G (4) via Tapatalk
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2