Aryey
Masjävel and proud of it!
1.Miller
2.Morbidelli
3.Pol
2.Morbidelli
3.Pol
Tycker han inte gör annat.Pedro Acosta toppar sin första fp i moto3?. Han kan nog bli något den pöjken
Aki Ajo har kanske hittat en ny stjärna?
En önskan: när loppet är över så vore det kul att kunna läsa vem som kom på pallen, lite som en avslutning på tråden.Yupp mina damer och herrar, spänn fast hjälmarna, bunkra upp med godis, chips och drycker, skicka familjen till svärföräldrarna för nu är det ÄNTLIGEN dags för premiär!
Årets absoluta höjdpunkt!
Race 1 och 2 går av stapeln i Doha, Qatar nu på söndag 28/3 samt den 4/4.
Tider söndag 28/3:
16:00 Moto3 Race
17:20 Moto2 Race
19:00 MotoGP Race
Alla tider här från DjDiff:
MotoGP™ 2025 Calendar | Circuits | Schedule | Information
Check the official 2023 MotoGP™ calendar, all the dates, circuits and countries from the MotoGP, Moto2, Moto3 and MotoE World Championships here.www.motogp.com
Glöm inte att skriva in er i skryttråden och Fantasy motogp tråden:
Skryt-tråden för topp tre i MotoGP 2021!!!
Vi är iaf två som vill vara med så here goes. :) Tippa topp tre under 2021 och få full skryträtt under 2022! :fakta 2020 var som alla vet exceptionellt och ingen hade alla rätt. Skall som vanligt försöka flytta upp alla svar till toppen vartefter de kommer in. OK för alla som inte tippat att...www.sporthoj.comMotoGP™ FANTASY 2021. Liga för sporthoj.com
Så var det möjligt att skapa ditt eget team bestående av 2 + 2 förare och ett fabrikat. :hojbusa Fjolårets säsong var första som fanns på MotoGp.Com. Likt andra ligor som funnits i andra sporter (Fotboll, ishockey, basket, m.m) har du en pott pengar att köpa in och sedan byta deltagare i laget...www.sporthoj.com
Sedan juli 2018 har Rossi inte varit bättre än just fyra. Det där sista försvann ytterligare ett år tidigare. Det var då hann vann ett race senast.4: Rossi valfri plats 4-7. Han har gått vidare i livet men vet inte om det själv än. Så det där sista finns inte..
För många av oss som gillar motorcykeltävlingar är pallplatserna inte allt. Även de som inte kommer på pallen kan vara intressanta att se.Sedan juli 2018 har Rossi inte varit bättre än just fyra. Det där sista försvann ytterligare ett år tidigare. Det var då hann vann ett race senast.
Vadslagning, f,låt gammaldags svenska, är ju förbjudet men den som vinner skulle kunna få något annat.Finns det ingen här som kan snickra ihop SH’s alldeles egna betting app så vi kunde tippa placering 1-15 i varje race i MotoGP för motsvarande insats 15kr, när säsongen är slut får den som lyckats bäst dvs har flest rätta placeringar totalt hela potten & äran!!
Ja, jag vet att man måste ha tillstånd mm, men det måste ju finnas något kryphål (typ slutet sällskap/medlemskap) som man kan utnyttja. Om vi fantiserar & låtsas att det skulle gå att få till & vi blir 50st som kör alla race (20st) så blir det ju tillräckligt med stålar för en vinnare att kunna åka & se ett race live.
För min egen del så skulle jag vara chanslös då aldrig ens lyckats tippa pallen rätt...
Nästa podium för Rossi , om det blir något, är väl nr 200 tror jag?Sedan juli 2018 har Rossi inte varit bättre än just fyra. Det där sista försvann ytterligare ett år tidigare. Det var då hann vann ett race senast.
MM kanske kan prova något annat fabrikat. Jag tror det skulle gå riktigt bra för MM på alla de andra.Inte många hade nog i höstas gissat att P. Espargaro på Repsol Honda skulle ligga stadigt efter sin bror på Aprilia. Ifall Pol och Bradl kör i mål omkring plats 4-8 och det blir ytterligare tydligare att M. Marquez har pensionering från MotoGP framför sig – då ser ganska nattsvart ut för Honda/Puig/Repsol.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|