magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ganska bra......
Den gamle sitter ju på samma hoj som fabriksförarna och placerade väl sig i underkant av förväntat sett till förra året. Undra dock vad som hände med Morbidelli, 2år gammal hoj till trots.Jahapp hade man inte vetat bättre så kunde man tro att Petronas är ett riktigt B-team, men vad vet jag, nya (och sämre) förutsättningar i år kanske?
Den gamle sitter ju på samma hoj som fabriksförarna och placerade väl sig i underkant av förväntat sett till förra året. Undra dock vad som hände med Morbidelli, 2år gammal hoj till trots.
Ja, satan-i-gatan va di går di däringa röda raketerna!Riktigt bra race! Säsongen ser ut att bli fin redan.
Ducati, sjukt startsnabba:eek och accelerationen ut ur kurva fick Mir att bli som parkerad på upploppet
Trodde att MV skulle halka bakåt med 5 varv kvar men icke. Yamman bättre på att hantera däcken ? Inte sett MV så hungrig.
PEsp, klart positivt resultat sett till hur lite han kört hojen.
KTM?!
AEsp, !
Ducati, sjukt startsnabba:eek och accelerationen ut ur kurva fick Mir att bli som parkerad på upploppet
Jaha, det gick ju sådär att vara spådam. Men om jag tolkar till min fördel likt fransmän gör i trafiken så:Var så mycket nya namn så ja vet inte...………….men
0: Miller är stark hela helgen och kraschar i ledning när han blir för ivrig.
1: Blir därför Quarten.
2: Honda Espargaro gör sitt livs helg och blir tvåa.
3: På något sätt är någon av Suzuki hojarna där och går in på 3:e de har liksom inte spetsen men får ändå till en pall.
4: Rossi valfri plats 4-7. Han har gått vidare i livet men vet inte om det själv än. Så det där sista finns inte.
5-:En salig blandning på Ducati och KTM.
Så måste det bli.
Hur ofta kan de byta mappning undrar man ju?Då jag köpt pass på MotoGP:s hemsida sa de att Ducati inte kunde köra mappen med fullt ös pga att bränslet inte skulle räckt hela racet Därav de lägre hastigheterna i loppet.
De hade fullt blås första 3-4 varven och sedan sänkte de till mappning för att spara bränsle.
Tycker Pol E gjorde ett bra första lopp med Hondan med tanke på första racet på den.
Grymt imponerad av de flesta nykomlingar vilket är kul med.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|