Har samma.Verkar bara vara live streaming som inte fungerar. Allt gammalt går! Vafan e detta!!
att casta pratar jag om nu kanske jag ska tillägga. Streamingen funkar, men inte att casta livesändningen..
Det var nog fler än MM och Honda som insåg att FP2Bra val av Marc att ta en sista stint på soft.
Han var elva(!) innan han tog snabbaste varv på näst sista varvet...
Surt för Aleix och vem det nu var mer som kraschade i slutet av fp2. Hamnade ju långt ner i listan nu.Det var nog fler än MM och Honda som insåg att FP2
(om det regnar imorgon på FP3 enligt prognos)
var detsamma som Q0, dvs den FP där det gäller kvalificera sig till Q2 direkt och slippa Q1.
Dom här 10 går i så fall om det regnar på FP3 direkt till Q2
Marc MARQUEZ, Jack MILLER, Fabio QUARTARARO, Pol ESPARGARO,
Takaaki NAKAGAMI, Francesco BAGNAIA, Jorge MARTIN, Johann ZARCO
Alex RINS, Enea BASTIANINI
https://www.yr.no/nb/værvarsel/timetabell/2-4671654/USA/Texas/Travis/Austin?i=0
Oli tror jag?Surt för Aleix och vem det nu var mer som kraschade i slutet av fp2. Hamnade ju långt ner i listan nu.
Kan casta live och de upplagda sessionerna i appen, men att spola tillbaka i livesändning funkar inte.. Om ni fattar?Verkar bara vara live streaming som inte fungerar. Allt gammalt går! Vafan e detta!!
att casta pratar jag om nu kanske jag ska tillägga. Streamingen funkar, men inte att casta livesändningen..
För att det är den bästa banan i USA?Varför kör MotoGP/Dorna på den skitbanan? Jag var där sist och den var värdelös då, inget har hänt sen dess. Finns andra banor än COTA.
Bättre än Laguna Seca? Den har väl sina problem förvisso den också.För att det är den bästa banan i USA?
Edit: inte menat som tyket.
Laguna Seca är cool men där har de ju inte kört på länge och det måste ju finnas någon anledning.. Kanske kan någon som vet skriva varför!Bättre än Laguna Seca? Den har väl sina problem förvisso den också.
-Edit- …och det går ju bevisligen att köra cross där också, som Rossi visade när det begav sig…
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|