MotoGP 2021 #15: Red Bull Grand Prix of the Americas

Zebra6

Sporthojsnörd
Gick med
7 Nov 2011
Hoj
Honda cbr1000rr, Husqvarna 701-sm, 1955 DKW RT125

Who is the most gentlemanly rider? | We asked MotoGP riders & legends...​

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Jag tyckte även Rossi hade kategorin att köra extremt tufft innan mot sina konkurrenter och framförallt mot den snabbaste föraren genom alla tider Casey Stoner som är den enda förare som vunnit MotoGP på den sämsta hojen som inte ens gick att svänga med. Ryktet säger att styret bara gick att vrida 12 grader men Mr Stoner löste det genom att slajda och börna ut genom kurvorna. Fakta kring allt detta hittar ni på: www.caseyisthefastestriderofalltimeevenfasterthanmm.com

Jaja, det var en objektiv punkt från min sida (hohohohoh) men tycker ändå MM höjde nivån på ”flytta på dig jag ska fram” från level 3 till 5 oavsett fansens relation till Rossi.

Fan vad spännande rejs idag! Vem tar det? Banjo ser het ut men tror ev att Qvarten eller Mir kan lägga in en bra stöt. Mir kör också jävligt tufft.

Hahaha undrar varför inte jag är förare i Motogp? Haha Jag vill införskaffa blinkers vid omkörning samt att man frågar innan man kör om! Hahaha

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Miller verkar ha fått däck från bakelit-hyllan den här helgen... :3freak

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Hahah Ja fy fan vad Miller ville skrika ”JÄVLA MICHELIN PISSDÄCK” men körde en politisk korrekt svarstaktik hahahaha

Allt enligt avtal med michelin

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Michelin ställde till det för mig med...
Efter JM tog 0,4s i första sektorn i fp3 satt jag upp honom i mitt fantasy lag?

Hoppas han kan köra upp sig.

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Fakking tjitt, vi är sjuka här hemma och i olika faser. Frugan har kraschat i tv-soffan så har återuppväckt sovrums-tvn och chromecasten sen jag minns inte när. Det bara hackar, hoppar och fräser. När jag kör Sluta casta så är det eko i phonen, nästan så man kan tro att två streams går samtidigt med lite förskjutning.

jag såg igår att någon mer hade trubbel, löste det sig och i så fall hur?

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
Fakking tjitt, vi är sjuka här hemma och i olika faser. Frugan har kraschat i tv-soffan så har återuppväckt sovrums-tvn och chromecasten sen jag minns inte när. Det bara hackar, hoppar och fräser. När jag kör Sluta casta så är det eko i phonen, nästan så man kan tro att två streams går samtidigt med lite förskjutning.

Ibland kan det gå bättre om man castar hela skärmen från nallen och sedan kör appen "lokalt" sas.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
Kul för Raul, trist för Gardener.
Spännande för mästerskapet.

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S

Har också haft issues nu under Moto2-racet, missade målgången pga streamen bröts :/

detta helt utan AirPlay/Chromecast. Hade även problemet med ljudet som du nämnde vid ett tillfälle.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Det där gick ju inte så bra...
Måste kännas fånigt att komma trea enbart för att man blir omsläppt av två förare.

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Nä, Marquez räknar man inte bort på en vänsterbana sådär bara. Grattis till det även om det är roligare med race där det är fight till målgång förstås.

-Edit- han gav verkligen ALLT, såg man i intervjun efteråt, han var ju helt dränerad. Hatten av (eller på, eftersom vi är i Texas) till det ändå!

-Edit2- helspansk trippel i alla tre klasserna förresten, Izan Guevara, Raul Fernandez och Marquez. Dessutom orange tema på alla tre om än i lite olika nyans.

Last edited:

Raderad medlem 61114

Guest

det var jag, det måste vara nåt med Motogp.se och appen.. Replay funkar problemfritt, men casta live strular. Under kval och träningar var det ett helvete. Men nu under racet bröt den bara en gång.

skitkonstigt, såg en film och serie via amazon precis innan problem, samma igår.

den gången den bröt under racet nu så blev det som näste man skrev eko och även kass upplösning på telefonen, avslutade alla appar och startade om… men helt klart ett problem ifrån motogp.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA