+1 på den tyvärr.Michelin ställde till det för mig med...
Efter JM tog 0,4s i första sektorn i fp3 satt jag upp honom i mitt fantasy lag?
Hoppas han kan köra upp sig.
Ibland kan det gå bättre om man castar hela skärmen från nallen och sedan kör appen "lokalt" sas.Fakking tjitt, vi är sjuka här hemma och i olika faser. Frugan har kraschat i tv-soffan så har återuppväckt sovrums-tvn och chromecasten sen jag minns inte när. Det bara hackar, hoppar och fräser. När jag kör Sluta casta så är det eko i phonen, nästan så man kan tro att två streams går samtidigt med lite förskjutning.
jag såg igår att någon mer hade trubbel, löste det sig och i så fall hur?
Har också haft issues nu under Moto2-racet, missade målgången pga streamen bröts :/Fakking tjitt, vi är sjuka här hemma och i olika faser. Frugan har kraschat i tv-soffan så har återuppväckt sovrums-tvn och chromecasten sen jag minns inte när. Det bara hackar, hoppar och fräser. När jag kör Sluta casta så är det eko i phonen, nästan så man kan tro att två streams går samtidigt med lite förskjutning.
Ja, undrar om det blir något straff?Miller verkade förklara sitt missnöje väldigt tydligt för Joan Mir
Fakking tjitt, vi är sjuka här hemma och i olika faser. Frugan har kraschat i tv-soffan så har återuppväckt sovrums-tvn och chromecasten sen jag minns inte när. Det bara hackar, hoppar och fräser. När jag kör Sluta casta så är det eko i phonen, nästan så man kan tro att två streams går samtidigt med lite förskjutning.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |