blacktriple
Har två Aprilior!
Har väl fel som vanligt men...
1. Bagnaia
2. Quartararo
3. A. Espargaro
1. Bagnaia
2. Quartararo
3. A. Espargaro
Jag tror MotoE bara fanns som timingpass, inte direktsänt. Kameramänniskorna kanske behöver lagstadgad paus?Enligt schemat borde det vara MotoE men jag ser bara massa textade intervjuer när jag klickar på LIVE.
Är det jag som fattar trögt eller har elklassen utgått?
Ligger nära till hands att han nästa år kommer att kliva in i rollen som teamchef istället, har svårt att se att han verkligen skriver på för ett år till...Det börjar kännas som att VR46 har passerat bäst föredatum.
Ska bli spännande att se om A Esp. har samma fart hela vägen.
Undrar hur random RD kommer vara den här helgen.
'Disgrace' shout adds to open revolt against MotoGP stewards - The Race
Stewards can never please everyone, but the relentless barrage of discontent against the MotoGP panel is not a sustainable situationthe-race.com
Spolade tebax och kunde inte se att han var inne på det gröna. Att det visades bara en gång och inte i slomo tolkar jag som att han körde inte på det gröna. Kartan (givaren) sa en sak och verkligheten en annan.
Ja, att kvala in på plats 17 med samma hoj som satte andra bästa tid borde ju kännas ganska pinsamt.Det börjar kännas som att VR46 har passerat bäst föredatum.
Han kanske inte har så lätt att ställa om skallen till de däck som finns nu. Några år inlärning med en annan konstruktion kanske påverkar hur man vill att det känns när man pushar.Ja, att kvala in på plats 17 med samma hoj som satte andra bästa tid borde ju kännas ganska pinsamt.
Det kanske tar en stund att justera för eventuella körningar på grönt områdeNu 15:12 har det gått 22 minuter sedan MotoGP Q2 ska vara avklarat och MotoGP.com har inte resultatet ! Stannade klockorna på 14:49 ! ? Nu 15:16 har det gått 26 minuter utan Q2 resultat !
Måste vara nått wildcard väl? Alla honda-platser är ju uppfyllda. Tycker isf att nått mer wildcard borde fått vara medJa, att kvala in på plats 17 med samma hoj som satte andra bästa tid borde ju kännas ganska pinsamt.
Är förresten tysken Bradl tillbaka på heltid?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|