Nej, det är något som inte stämmer. Sättet som Marc har kraschat på denna helgen ser mer ut som en frustrerad förare som inte hittar farten och tar i för för hårt för att kompensera. Inte som en förare som vet exakt var gränsen går men som kör utanför gränsen ändå fastän det inte borde vara möjligt, så som Marc varit tidigare säsonger.MM93 har inte riktigt hittat gränsen för greppet.
Tar en stund att hitta tillbaka, om någonsin, gissar jag.Nej, det är något som inte stämmer. Sättet som Marc har kraschat på denna helgen ser mer ut som en frustrerad förare som inte hittar farten och tar i för för hårt för att kompensera. Inte som en förare som vet exakt var gränsen går men som kör utanför gränsen ändå fastän det inte borde vara möjligt, så som Marc varit tidigare säsonger.
Ja, såklart tar det tid att hitta tillbaka, och frågar du mig så är Marc ändå i betydligt vassare form än vad man kunnat förvänta sig efter en så svår skada och så lång bortavaro. Jag är mer bekymrad över att han kommer skada sig allvarligt igen om han fortsätter krascha på detta mer ”okontrollerade” sätt, särskilt när han inte har samma fysiska förmåga att rädda upp krascherna som han kunnat tidigare.Tar en stund att hitta tillbaka, om någonsin, gissar jag.
Han har ju också gjort några "räddningar" denna helg vilket, iaf i mina, ögon säger att han är nämnare att förstå gränsen.
Bara tiden kan berätta om han hittar tillbaka till "utanför gränsen".
Håller med.Ja, såklart tar det tid att hitta tillbaka, och frågar du mig så är Marc ändå i betydligt vassare form än vad man kunnat förvänta sig efter en så svår skada och så lång bortavaro. Jag är mer bekymrad över att han kommer skada sig allvarligt igen om han fortsätter krascha på detta mer ”okontrollerade” sätt, särskilt när han inte har samma fysiska förmåga att rädda upp krascherna som han kunnat tidigare.
Ja, svårt att räkna bort honom så länge han är där.Kollar just nu oddset (Bet 365) på vinnare MotoGP 2021.
Quartararo 2,50, MM 2,87, Mir och Bagnaia 7,00.
Uppenbarligen finns tron att MM ska hitta rätt.
Trist för honom.Vilket underligt race, vad händer med Quarten?
Ja, han hade ju verkligen sjukt ont på slutet, så måste varit något fysiskt? Eller om det var en kombo av smärta och överhettat framdäck?Vilket underligt race, vad händer med Quarten?
Armpump enligtJa, han hade ju verkligen sjukt ont på slutet, så måste varit något fysiskt? Eller om det var en kombo av smärta och överhettat framdäck?
Vill du sätta Morbi på en Ducati ?Millers segerintervju var fan i mig det finaste jag någonsin sett sen jag började kolla motorcykelracing för 25 år sen. Snacka om välförtjänt, snacka om en vinst som verkligen betyder något för en förare, och snacka om att han verkligen visade allt. Grinar nästan själv.
Både Morbidelli och Bagnaia visar fortsatt toppklass för övrigt. Så starkt att se. Morbi förtjänar utan tvekan bättre material.
Jag tycker Petronas och Monster Energy kunde ha bytt förare rätt av.Vill du sätta Morbi på en Ducati ?
Eller hur tänker du ?
Nej, varför tror du det? Han kunde ju fått en senare årsmodellens YZR däremot. Typ genom att byta med sin teamkompis.Vill du sätta Morbi på en Ducati ?
Eller hur tänker du ?
Det är väl helt och hållet upp till Yamaha vem de vill förse med vilken spec?Jag tycker Petronas och Monster Energy kunde ha bytt förare rätt av.
Morbi borde absolut sitta på A-spec.
Sedan vet jag inte om reglerna hade tillåtit det?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|