crashtestdummy
Ompa ompa.
ikväll joinar jag med tror jag. någon som inte jobbar hela dagen kanske kan leta upp en aktiv ftp eller torrent och pma mig denEddi skrev:2610033jag laddar hem det och kör det!!
ikväll joinar jag med tror jag. någon som inte jobbar hela dagen kanske kan leta upp en aktiv ftp eller torrent och pma mig denEddi skrev:2610033jag laddar hem det och kör det!!
crashtestdummy skrev:2610070ikväll joinar jag med tror jag. någon som inte jobbar hela dagen kanske kan leta upp en aktiv ftp eller torrent och pma mig den
RoLLER skrev:2610084Nån som kan rodda progget till mig? Isf e jag oxå game!
smallsocks skrev:2610203jag ska försöka få hem det ikväll då är jag med, men funkade ej igår
Ricken skrev:2610216kör du demo?
isåfall kan vi ju kolla nu om det funkar, för jag har tagit hem hela.
Herkules skrev:2610354Vad gör jag för fel
Spelet vill inte funka...
Eddi skrev:2610371hmmmmmm.. har varit med om det felet innan faktiskt...
var evigheter sen bara. Har för mig jag ladda hem en annan version att det var just den versionen det var fel på
TORRET PÅ HELA: http://thepiratebay.org/tor/3424280/PC_-_Moto_GP_3_Ultimate_Racing_Technology_[English]_
Jag har cracket sen som jag kan skicka till alla på Hamashi...
Swedie skrev:2610400Jag har testat MotoGP 3 nu o jag SPYR vad dåligt det är. Får ingen känsla för spelet.. GP500 dock... åhhh kan vi inte spela det istället?
Jag lottar ut biljetter till "på 2 hjul"-mässan.... (jag har tillgång till lite sådana biljetter)
Känns som om det tar 2v innan alla fått hem gp500.Herkules skrev:2610411Känns som om du vill muta oss för att spela GP500
Ricken skrev:2610419Känns som om det tar 2v innan alla fått hem gp500.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|