På g så lutar man sig bakåt och uiilar, på f lutar man sig framåt och kör skiitafort!!lappmögel skrev:2610542Såg att ZEE körde på bakhjulet igår hur gör man det?? Burna har jag lärt mig i alla fall??
På g så lutar man sig bakåt och uiilar, på f lutar man sig framåt och kör skiitafort!!lappmögel skrev:2610542Såg att ZEE körde på bakhjulet igår hur gör man det?? Burna har jag lärt mig i alla fall??
AF skrev:2610580På g så lutar man sig bakåt och uiilar, på f lutar man sig framåt och kör skiitafort!!
"motogp har stött på ett allvarligt problem och måste avslutas"Zee skrev:2610614Sen kan man dubbelgasa (dubbelklicka på gasknappen) i kuovona så paoslajdar man.
Men det går inte snabbare.
Ricken skrev:2610630"motogp har stött på ett allvarligt problem och måste avslutas"
Sorry grabbar, jag hinner inte dra igång nå mer nu, ska åka o jobba...
eller var det för att jag fick strykCyren skrev:2610631
slår på denigen då...crashtestdummy skrev:2610632Laddar nu.. se till att seeda på piratviken så ja hinner få hem det i tid.
plopp sa det så ökade det från 17 till 490 mbps. 24 min to go.Ricken skrev:2610633eller var det för att jag fick stryk
slår på denigen då...
crashtestdummy skrev:2610645plopp sa det så ökade det från 17 till 490 mbps. 24 min to go.
Cyren skrev:2610650Startar en server nu om nån är på för lite uppvärmning
JajjemenEddi skrev:2610651föresten..... hur gör man för joina? går man bara in i sepet och söker på LAN spel så ska man hitta någon där som startat då ?
Cyren skrev:2610661Jajjemen
Fan, isåfall bråkar min brandvägg aja, blír till att vänta på zee's 2000 serverEddi skrev:2610665hittar inte ett smack nu... kanske ingen som startat.. testar vid 20 igen
vart tankar du då?? inte på piratebay väl? jag brukar ha 2.2Mbps hos swebit. men nu har det sjunkit så mycket att jag ser ut att få starta från depån. 109kbps....Eddi skrev:2610648själv tankar man i 8mbit/sek... ja bara litet inlägg sådär för skryta lit
crashtestdummy skrev:2610669vart tankar du då?? inte på piratebay väl? jag brukar ha 2.2Mbps hos swebit. men nu har det sjunkit så mycket att jag ser ut att få starta från depån. 109kbps....
Cyren skrev:2610667Fan, isåfall bråkar min brandvägg aja, blír till att vänta på zee's 2000 server
verkar som om du får skicka över den via msn till mig då du har väl 100MB i bägge riktningar om du sitter på sunet.?Eddi skrev:2610674nja har special hub på dc++ som bara vi studenter i Lund kan använda oss av tyvärr....
Har du router MÅSTE du ha port 41455 öppen helt!!! även i brandväggar mm
Utan detta kommer det blir cp. Visa hojar kommer stå stilla för dig mm.... har haft massa såna problem
crashtestdummy skrev:2610683verkar som om du får skicka över den via msn till mig då du har väl 100MB i bägge riktningar om du sitter på sunet.?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|