Tourist Trophy?Ricken skrev:2610443Jag har gp4 till mitt playstation, och jag tycker att gp3 till datorn är 20 resor bättre.
Är det nån som har nå bra tips på bra hojracing till PS2:an?
http://www.touristtrophygame.com
Tourist Trophy?Ricken skrev:2610443Jag har gp4 till mitt playstation, och jag tycker att gp3 till datorn är 20 resor bättre.
Ricken skrev:2610443Jag har gp4 till mitt playstation, och jag tycker att gp3 till datorn är 20 resor bättre.
Swedie skrev:
Ricken skrev:2608317Funkar det inte o slänga upp den på sporthoj ftp:n, eller är det regelbrott?
Pröva dra ner kompabiliteten istället, gå ner hela tiden så länge du får error.Herkules skrev:2610385Tack Ska försöka ladda ner den nu
Tid kvar 32tim:45min
Ricken skrev:2610516Quote: smallsocks
osv...
har du hamachi grejen där?
logga in enligt dom uppgifter på sidan 18(?) i den här tråden, sen startar du motogp, multiplayer sök lan eller nåt sånt
Som sagt, Tourist trophy är ganska bra, Suzuki TT är också ganska bra, ett spel där cykeln faktiskt reser sig på bara gas, och det har ganska bra känsla med för den delen.Ricken skrev:2610443Jag har gp4 till mitt playstation, och jag tycker att gp3 till datorn är 20 resor bättre.
Det är ingen fara, och jag tycker inte att du låter barsk, jag hör dig faktiskt inte ensJohn skrev:2610497Det är regelbrott och upphovsrättsbrott.
Jag kan råka mycket illa ut, och om någon laddar upp spelet på min server kan räkna med att ha sitt ip permanent bannat från Sporthoj-FTPn.
Bara så ni vet.
(anledningen till att jag låter rätt barsk är att jag fått en del...ehm... mindre trevliga e-mail från både bbc och EuroSport. )
gjhortsmallsocks skrev:2610531skapar du spel då
Ricken skrev:2610541gjhort
har du startat matahachi eller vad fan det hettesmallsocks skrev:2610549joina jag motogp spelet sen då o går på multiplayer o söker på lan? för då hittar den inget...
Ricken skrev:2610561har du startat matahachi eller vad fan det hette
?
Ser du mitt nick i den?smallsocks skrev:2610562japp och anslutet som det står på sidan 1... motogpffs o samma lösen
Ricken skrev:2610569Ser du mitt nick i den?
Du var tydligen inne där när du skrev till mig, jag missade det, gå dit igensmallsocks skrev:2610574japp jag skrev fel, motogpsh var det ju, skriver till dig nu där? hur ser jag spelet då?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|