MotoGP Assen

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
...vilka klockmärken och -modeller är det förarna har avtal med och på sig på presskonferenserna?
Noterat samma sak. Och att de måste kränga på sig klockorna under det korta intervallet mellan målgång och intervju; för inte är någon välbetald av sin klocksponsor att de har den på sig under racet?

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Noterat samma sak. Och att de måste kränga på sig klockorna under det korta intervallet mellan målgång och intervju; för inte är någon välbetald av sin klocksponsor att de har den på sig under racet?
Klockorna syns klart och tydligt på bilderna från racet. Kolla ett par bilder på Pedrosa från Assen så ser du.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Skulle kunna tänka mig att umgås en dag med några grabbarna från Motogp. :) vore kul att köra lite på bana med de, ut och käka lite sen festa satan. Tänk dig dig en stupfull Rossi, Marquez, Crutchlow, Lorenzo eller varför inte Pedrosa. :):fyllisar:yoparty

Jag såg Bautista på Teasers beers and babes i Amsterdam i lördags, fast han såg nykter ut.

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
I brist av bättre tråd; "Dorna Sports is pleased to announce that MotoGP™ is officially returning to Argentina from next season to the newly built Termas de Rio Hondo circuit, which is currently hosting a preliminary MotoGP™ and Moto2™ test."

termas_rio_hondo-620x350.jpg

Ser ut att kunna bjuda på schysst racing tycker jag! Ser ruskigt snabb ut, samtidigt många inbromsningar som bjuder till omkörning ser det ut som.

http://www.motogp.com/en/news/2013/Argentina+to+host+MotoGP+at+Rio+Honda+until+2016

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
Klockorna syns klart och tydligt på bilderna från racet. Kolla ett par bilder på Pedrosa från Assen så ser du.
Ja, ett armbandsur syns ju verkligen ”klart och trydligt” på en förare under racet.

:3freak

Bifogat

• dani-pedrosa-moto-gp.jpg
    dani-pedrosa-moto-gp.jpg
    73.6 KB · Visningar: 99

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Helt klart växer Jorge Lorenzo i mina ögon som en kille med vettig syn och distans till det han håller på med.

Ja, att köra MotoGP-race 2 dagar efter att man har brutit nyckelbenet tycker jag också känns vettigt och med en rekorderlig distans till det man håller på med :tummenupp

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom