Slangan
RIP Marco #58
Det tror jag inte att de gör. Inte jag heller. Säkert är det minst lika bra racing som MotoGP, men för mig är det viktigt att jag känner något för förarna, kan deras bakgrund och personlighet. Moto3-förarna (och de i Moto2) är lika anonyma för mig som styrelseledamötena i Toyota.
Det där verkar trist. Så du menar att t ex Marquez, Bradl, Iannone, Barbera, Bautista, m fl, osv, är helt okända för dig när de kommer upp till motogp ? du missar ju då den poäng du själv påpekar i ditt inlägg om förares bakgrund och personlighet. eller börjar du läsa på så fort det dyker upp ett nytt namn i Motogp ? ta detta som en frågeställning, ej som kritik. Tycker bara det sätt du engagerar dig i Motogp verkar väldigt fattigt ur underhållningssynpunkt.
personligen ser jag alla moto klasser +wss+wsbk+bsb, och ibland superstock vm. (om jag hinner).detta för att alla klasser är relaterade med varandra som karriärväg/talangpool. och förare växlar mellan de olika formaten då och då. det blir således intressant följa spektakulära förares karriärer genom klasserna.
mvh