Vilka var inte på topp i lördags förutom Lorenzo?
Marquez hade en liten stukning har jag för mig, men det är lika med ingenting. Och Pedrosa/Crutchlow hade väl inga fel heller på deras kroppar?
Finns det några droger som bekräftat att de skulle höja förarens förmåga i racing? Eftersom de kör så mycket på känsla antar jag att de vill ändra så få saker som möjligt på race-dagen jämfört träning?
I fallet med Haga så lyckades de överklaga och minska straffet för att Efedrinet skulle tydligen funnits naturligt i den kosten han ätit utan att han vetat om det...
Ja man behöver väl inte vara ingenjör för att inse att Yaman var bättre på assen, sen att inte Rossi har varit på pallen tidigare i år kan du inte missat eller?.... varför gnäller du, gillar du inte att Rossi vann? Det gjorde jag
Jag trodde depåboxen skulle ramla bakåt av publikjublet då Valentino gick upp i ledning...
...MGP har samma dopingregler som alla andra riktiga sporter...
Är det möjligen så att Pedrosa kommer att göra en "Criville" i år?
(Han vann väl -99 utan att stå överst särskilt många gånger?)
Det var Rossis andra pallplats. Det kan du väl inte ha missat eller?
Sedan var min intention att på något sätt försvara Rossis insats, inte att gnälla att han vann.
Utanför bild körde tydligen Bradley Smith om både Hayden och Dovizioso (på sista varvet?) och var några hundradelar före Dovizioso över mållinjen. Otippat och imponerande. Någon som såg?
Hade varit kul att se. Verkar vara rätt plats att placera sig som åskådare.Jag var på plats i vid chikanen... Dovi gjorde en tveksam omkörning av hayden. båda tappade massor med fart ut ur kurvan. Hayden fick gena... Smith utnyttjade läget & körde om båda innan mål linjen.
Nicky ledde in i sista chikanen, men Dovi provade en kamikaze-manöver som gjorde att båda tvingades åka genom gruset och då smet Bradley förbi.
Hade även första parket när Pasini vurpa på warmup... såg ut som hans cykel exploderade med alla delar som flög åt alla håll... 10sek senare kom japanen (kommer inte på hans namn) glidandes på rygg i gräset... han fick ONT... tog låååång tid innan han reste sig.... ajaj...
Varför skriva om Rossi utan att ha koll på hans placeringar hittills i år?Varför försvara Rossi när han vinner Spar på krafter, du får säkert tillfälle att försvara Rossi på riktigt
Det där lät ju intressant så jag fixade racet och började kolla. Efter 3 däckexplosioner, 3-4 repriser av starten och 5-6 varv bakom SC låg min puls strax över en komapatients.Först kanske ett av de bästa F1-racen i modern tid från klassiska Silverstone...
Så Valmers har fel?P€RRA;5839694 skrev:Det där lät ju intressant så jag fixade racet och började kolla. Efter 3 däckexplosioner, 3-4 repriser av starten och 5-6 varv bakom SC låg min puls strax över en komapatients.
Så Valmers har fel?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |