Rossi förhindrade Marquez och Pedrosa att ta ännu mer poäng än Lorenzo
Nej, Marquez och Pedrosa tog fler poäng än Lorenzo. Såg du rätt race?
Rossi förhindrade Marquez och Pedrosa att ta ännu mer poäng än Lorenzo
Nej, Marquez och Pedrosa tog fler poäng än Lorenzo. Såg du rätt race?
Viasat Motor vill förstås gärna sända MotoGP, men DORNA väljer ju vilka de vill ingå avtal med, så arg ska du egentligen vara på den här mannen.Viasat Motor...de visar NASCAR istället!! Det är en sån djävla nonchalans.
Viasat Motor vill förstås gärna sända MotoGP, men DORNA väljer ju vilka de vill ingå avtal med, så arg ska du egentligen vara på den här mannen.
Jag uppfattade att Viasat inte alls sänder MotoGP, men det gör de tydligen.Menar du att Ezpleta har något att göra med att Viasat visar Nascar istf för reprisen på Assen rejset enl tablån?
Jävlar Raffe, sådant får du inte skriva i en MotoGP-tråd - fast nu ska jag naturligtvis ändå titta...Och en dubbel av Sykes och även Sofouglo längst upp.
Och en dubbel av Sykes och även Sofouglo längst upp. I den andra cirkusen alltså.
Vilka var inte på topp i lördags förutom Lorenzo?Att Rossi finns med som en "sticka in framhjulet på omöjliga ställen förare" som kan röra runt i grytan och knipa en pallplats här och där när de andra inte är på topp är skitkul.
Vilka var inte på topp i lördags förutom Lorenzo?
Marquez hade en liten stukning har jag för mig, men det är lika med ingenting. Och Pedrosa/Crutchlow hade väl inga fel heller på deras kroppar?
Ok tack. Ja det var mer än vad jag skrev.eV1Te skrev:Marquez hade ett brutet finger och bruten stortå,
Nu har det blivit lite frikyrkomöte här igen. Ok, Rossi vann igår och det var jättekul, och nu är han bäst av alla igen, eller ?
Fast man ställer sig frågan, vad har de för dopingregler i MGP? Enligt Spies(2012, i samband med Armstrong-historien) sker det sällan om några tester på race-dagen. Haga var väl ute ett tag för efedrin?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|