MotoGP Assen

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Cruchlow presterar verkligen. Man kan definitivt förstå att han står fast vid kravet på ett fabrikskontrakt, och han borde verkligen få det.
Håller med men ett kval är ett kval.

Om Ducati gör sig av med den mediokre Hayden finns det ju iaf en fabriksstyrning till Cal.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Så i intervjun så var såklart Crutchlow missnöjd över resultatet, för att Lorenzo inte var på banan. Kroniskt missnöjd snubbe! :död
Tyckte tvärtom att det var väldigt ödmjukt och hybrisfritt av Cal att säga så. Lorre var ju snabbast i torrt innan han skadade sig.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
P€RRA;5836996 skrev:
Tyckte tvärtom att det var väldigt ödmjukt och hybrisfritt av Cal att säga så. Lorre var ju snabbast i torrt innan han skadade sig.
Japp, och han är nog medveten om att även Pedrosa skulle blandat sig i fighten utan sin vurpa under kvalet. Cal kör förbannat bra men jag ser tyvärr bara ett stort rökmoln runt honom i morgon. Han gör som som Balou säger, "ta i ända från tårna", och då går det åt pipan.
Pedrosa kommer att satsa satan mot första kurvan och om han kommer igenom den så tar han nog det. Jag hoppas faktiskt Bradl för MM kommer att ha sjukt ont i kroppen i morgon.

Rossi... tja... han måste ju släppa sargen och komma in i matchen nu! Det är fan inget fel på hojen så han bör sluta "gnälla" omedelbart! (Jag upprepar bara vad många sa om Stoner när han var kritisk). Rossi-fansen ser det väl som rättfärdigad kritik så klart.... :död

Black Francis

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Honda RS125R
Det är tydligen skillnad på folk och folk:mad: Själv blev jag utskriven 3 dagar efter min nyckelbensfraktur och jag fick dessutom stränga order om att inte göra något roligt de 6 första veckorna efter operationen. Men Lorenzo kanske tillochmed kör imorgon:yoparty

Pedrosa har vurpat på kvalen två gånger tidigare i år. Seger i båda loppen. Så jag tror att han vinner imorgon också:)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ja det är bra jobbat det. Han ska genomgå en ny undersökning efter WUP. 26 varv långt är racet - det är mycket...

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Det har spekulerats i att Lorenzo skulle använda 2 nya motorer och därmed starta från depån på racet. Men det låter ganska långsökt, kan han köra på en hyfsad nivå är det ju inga problem att bärga ett par poäng.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Såg ni Crutchlows "spark" mot Dovizioso när de var på väg ut ur depån? :lol
Dovi och Barbera fick ju varsitt poängavdrag för sina tilltag på QP1 igår.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Åttonde på WUP för Lorenzo och endast 7 tiondelar efter snabbaste förare som var Rossi. :Bugar

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
MGP Tipset Assen ..

1. VR
2. MM
3. CC

Last edited:
Nyheter