MotoGP Assen

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Repsol Honda Team:
Marc has a small fracture in his little finger of right hand. No need for operation though and hopefully will be ok to ride.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
ngn som vet en bra smidig streamingsida, sitter fast utomlands och ingen motogp på ngn kanal jag har tillgång till:gråta

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Känns som en av de minst säkra källorna.

Båda fabriks-Duccarna missar QP2. Lite pinsamt...

Tycker inte heller det är en säker källa, hörde ju inte allt heller och dom tog inte upp det igen heller så det är väl bara ett rykte, tyckte dock dom talade om det som det var klart det lilla jag hörde......

Och #Space hade ju tydligen med sett det.....

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
men han vill ha en fabriksstyrning, för (mkt) pengar kan jag också köra vilken skit som helst:hihi

läste / hörde någonstans att skillnaden på en fabrik styrning vs en satellit hoj är förutom rent sportsligt en rejäl uppgradering på stålar. en fabrikstyrning ger dig en säker pension vilket inte en satellitstyrning någonsin kommer i närheten av! Gode Cal är väl i åldern att börja tänka i de banorna med !

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Tycker inte heller det är en säker källa, hörde ju inte allt heller och dom tog inte upp det igen heller så det är väl bara ett rykte, tyckte dock dom talade om det som det var klart det lilla jag hörde......

Och #Space hade ju tydligen med sett det.....
De som har som jobb att bevaka MotoGP och är tjenis med förare, teampersonal, teamchefer osv har inte nämnt ett knyst om att Cal skulle vara klar för Ducati så jag skulle bli imponerad om Viasat hade fått tag på sån information.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Kan någon se framför sig hur en fotbollspelare som brutit ett nyckelben skulle vara tillbaka för match någon dag efter operationen? Knappast!

Hårt virke i RR-förare! :yoparty

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
P€RRA;5836714 skrev:
Kan någon se framför sig hur en fotbollspelare som brutit ett nyckelben skulle vara tillbaka för match någon dag efter operationen? Knappast!

Nej, dom är ju borta halva säsongen om dom har kluvna hårtoppar :huvet

Tony Rickardsson körde väl med en trasig tumme och Schumacher körde väl med gips? :va

Quitters never win. Winners never quit. :fakta

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
verkar vara som att många har problem med deras tjänst, vill inte pynta 15€ så funkar inte skiten!

Jag kör med den över ett högst värdelöst mobilt bredband och det funkar okej. När jag har en bra uppkoppling har det funkat bättre. Har hänt ett par gånger att videoströmmarna muppar ur, men det verkar vara flashklienten, så ja brukar oftast bara starta om browserfönstret om det beter sig suspekt, vilket det brukar börja göra väldigt tidigt när det är strul. Efter omstart har det funkat varje gång för mig.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
verkar vara som att många har problem med deras tjänst, vill inte pynta 15€ så funkar inte skiten!
Inte så dålig tjänst som man kan tro men visst är det problem ibland. För en knapp tusenlapp kan du dock se alla sessioner live och i efterhand, vart du än är, och får tillgång till gamla race, tester osv.

Kan tillägga att det funkar som bäst när jag strömmar från iPad via Apple-TV till TV:n. Får bättre bildkvalité än när jag tittar på datorn via browsern.

Rossi verkar veta precis vilka krav Yamaha har på honom:
The Italian said on Thursday afternoon that the crash put more pressure on him, to finish ahead of the Hondas, and try to take some points off them. That will be a tall order, but he will surely try.

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
P€RRA;5836714 skrev:

Jörgen Nilsson körde den avslutande deltävlingen i 1993 års (tror jag det var) 500-VM i motocross med ett nybrutet och hopspikat nyckelben. Kraftigt blödande tog han två heatsegrar av två möjliga den dagen...och förlorade titeln med nån poäng till den vidrige belgaren Jacky Martens, som fick all möjlig hjälp av diverse andra team, vilkas förare snällt släppte upp honom till lättförtjänta andraplatser i bägge heaten.

Med rätt smärtstillande funkar det mesta tror jag, i alla fall för dessa psykfall!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
P€RRA;5836730 skrev:
Inte så dålig tjänst som man kan tro men visst är det problem ibland. För en knapp tusenlapp kan du dock se alla sessioner live och i efterhand, vart du än är, och får tillgång till gamla race, tester osv.

Kan tillägga att det funkar som bäst när jag strömmar från iPad via Apple-TV till TV:n. Får bättre bildkvalité än när jag tittar på datorn via browsern.

Rossi verkar veta precis vilka krav Yamaha har på honom:
The Italian said on Thursday afternoon that the crash put more pressure on him, to finish ahead of the Hondas, and try to take some points off them. That will be a tall order, but he will surely try.

är som sagt utomlands och har inte tillgång till diverse tekniska atiraljer, däremot har jag både min mac och ipad med mig och tänkte sätta mig i stan på en restaurang och använda deras via wi-fi! betalar redan hemma för viasat men kan absolut tänka mig att pynta 15€ för att se racet imorgon men jag vill inte betala om det inte funkar helt hundra och tyvärr är det alldeles för många som har haft strul med deras sändning över nätet! finns det ngn som vet en gratisstream hade det varit kanon:tummenupp

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
är som sagt utomlands och har inte tillgång till diverse tekniska atiraljer, däremot har jag både min mac och ipad med mig och tänkte sätta mig i stan på en restaurang och använda deras via wi-fi! betalar redan hemma för viasat men kan absolut tänka mig att pynta 15€ för att se racet imorgon men jag vill inte betala om det inte funkar helt hundra och tyvärr är det alldeles för många som har haft strul med deras sändning över nätet! finns det ngn som vet en gratisstream hade det varit kanon:tummenupp

Jag kör till iPad/standard player och det funkar bra, t.om via mobilsurf om täckningen är rätt.

Bad Pit

Ny medlem
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
R1 2007
läste / hörde någonstans att skillnaden på en fabrik styrning vs en satellit hoj är förutom rent sportsligt en rejäl uppgradering på stålar. en fabrikstyrning ger dig en säker pension vilket inte en satellitstyrning någonsin kommer i närheten av! Gode Cal är väl i åldern att börja tänka i de banorna med !

Cal är är 27år så han är ju inte lastgammal direkt. Och med tanke på den vinnarskallen han är har jag svårt att tänka mig att han i nuläget skulle vara mer intresserad av pension än fler pallplatser. Och chansen till fler pallplatser kommer knappast öka av en duccestyrning. Men vem vet. Pengar kan som alla vet få folk att göra väldigt konstiga saker.

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom