abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Fast det låter lite som om han inte är helt sugen på ducce...
www.motogp.comngn som vet en bra smidig streamingsida, sitter fast utomlands och ingen motogp på ngn kanal jag har tillgång till
Känns som en av de minst säkra källorna.
Båda fabriks-Duccarna missar QP2. Lite pinsamt...
men han vill ha en fabriksstyrning, för (mkt) pengar kan jag också köra vilken skit som helst
De som har som jobb att bevaka MotoGP och är tjenis med förare, teampersonal, teamchefer osv har inte nämnt ett knyst om att Cal skulle vara klar för Ducati så jag skulle bli imponerad om Viasat hade fått tag på sån information.Tycker inte heller det är en säker källa, hörde ju inte allt heller och dom tog inte upp det igen heller så det är väl bara ett rykte, tyckte dock dom talade om det som det var klart det lilla jag hörde......
Och #Space hade ju tydligen med sett det.....
Ja, blandade ihop Le Mans och Katalonien.Men du skrev det som att du syftade till racet på catalunya
P€RRA;5836707 skrev:
Nej, dom är ju borta halva säsongen om dom har kluvna hårtopparP€RRA;5836714 skrev:Kan någon se framför sig hur en fotbollspelare som brutit ett nyckelben skulle vara tillbaka för match någon dag efter operationen? Knappast!
Hårt virke i RR-förare!
verkar vara som att många har problem med deras tjänst, vill inte pynta 15€ så funkar inte skiten!
Inte så dålig tjänst som man kan tro men visst är det problem ibland. För en knapp tusenlapp kan du dock se alla sessioner live och i efterhand, vart du än är, och får tillgång till gamla race, tester osv.verkar vara som att många har problem med deras tjänst, vill inte pynta 15€ så funkar inte skiten!
P€RRA;5836714 skrev:Kan någon se framför sig hur en fotbollspelare som brutit ett nyckelben skulle vara tillbaka för match någon dag efter operationen? Knappast!
Hårt virke i RR-förare!
P€RRA;5836730 skrev:Inte så dålig tjänst som man kan tro men visst är det problem ibland. För en knapp tusenlapp kan du dock se alla sessioner live och i efterhand, vart du än är, och får tillgång till gamla race, tester osv.
Kan tillägga att det funkar som bäst när jag strömmar från iPad via Apple-TV till TV:n. Får bättre bildkvalité än när jag tittar på datorn via browsern.
Rossi verkar veta precis vilka krav Yamaha har på honom:
The Italian said on Thursday afternoon that the crash put more pressure on him, to finish ahead of the Hondas, and try to take some points off them. That will be a tall order, but he will surely try.
är som sagt utomlands och har inte tillgång till diverse tekniska atiraljer, däremot har jag både min mac och ipad med mig och tänkte sätta mig i stan på en restaurang och använda deras via wi-fi! betalar redan hemma för viasat men kan absolut tänka mig att pynta 15€ för att se racet imorgon men jag vill inte betala om det inte funkar helt hundra och tyvärr är det alldeles för många som har haft strul med deras sändning över nätet! finns det ngn som vet en gratisstream hade det varit kanon
läste / hörde någonstans att skillnaden på en fabrik styrning vs en satellit hoj är förutom rent sportsligt en rejäl uppgradering på stålar. en fabrikstyrning ger dig en säker pension vilket inte en satellitstyrning någonsin kommer i närheten av! Gode Cal är väl i åldern att börja tänka i de banorna med !
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|