Det får vi se på lördag men man kan ju, som alltid, hoppasMen jävlar vad bra racing det kommer att bli nu när Lorenzo troligen är borta!
Det får vi se på lördag men man kan ju, som alltid, hoppasMen jävlar vad bra racing det kommer att bli nu när Lorenzo troligen är borta!
Jag tillhör de som är intresserad av racing, vilket innebär att jag skiter i om någon gör "roliga" miner in i kamerorna eller inte, och jag tycker Lorenzo är grym att se på.
Varvtider som diffar bara några tiondelar, samma perfekta spår överallt. En ren njutning om man är intresserad av racing snarare än teater.
Gäller inte det alla förare?Jag menar att om Rossi placerar sig bra så kommer han närmare toppen.
Gäller inte det alla förare?
P€RRA skrev:Tyvärr så är det ju Lorenzo som är falukorven
Att se flera förare tampas det är oxfilé!
Kratoz skrev:Iår har det pendlat mellan falukorv och någon grillskiva.
Dags för lite oxfilé!
Gustav O skrev:de övriga i fältet gör det hela till falukorv i en stekpanna.
Radare skrev:”receptiva smaklökar”
Rossi har aldrig sagt att han behöver komma underfund med hojen. Han har konstaterat att han inte är tillräckligt snabb. The show is over. Elvis has left the building....förhoppningsvis har Rossi kommit under fund med hojen och börjar att prestera från Assen och framåt.
Rossi har aldrig sagt att han behöver komma underfund med hojen. Han har konstaterat att han inte är tillräckligt snabb. The show is over. Elvis has left the building.
Inte för att förringa förarens insats, men det är i alla fall ett bra bevis på att däcksreglementet jämnar ut lite av skillnaderna mella prototyp och CRT-hojar...?
Vore läckert om Crutchlow fick köra Lorenzos hoj. Kanske flytta över engelsmannens kåpor och tank till spanjorens hoj.
Och nu är det Rossi som har det yttersta ansvaret att försvara Yamahas stolthet på lördag.
...Stefan BRADL = Köttfärs...
Rossi har uppenbarligen massor av problem eftersom han har en pallplats efter sex race. Frågan man måste ställa sig är ju hur mycket flexibilitet och anpassningsförmåga man ska kunna förvänta sig av en niofaldig världsmästare – om han fortfarande har världsmästartakter i sig. Efter det senaste racet hade Rossi inget att ”komma underfund med”:Han har haft problem med framändan...inte litar på hojen...kan inte bromsa...svårt att kvala...
På min TV höll han sig på hjulen och kom i mål som fyra, 5.8 sekunder efter Lorenzo.Efter det senaste racet hade Rossi inget att ”komma underfund med”:
”I think we had the potential to arrive with the first three and arrive on the podium. I had a good pace and I was fast and I could fight with the other guys.”
Men så ramlade han.
...resonera kring Stoners tidiga däckskritik i fjol...
Han ramlade och körde i mål på tolfte plats på Le Mans. I Spanien klarade han inte heller av en pallplats, men tyckte att ”...it was quite a good race.” Rossi börjar lära sig att vara nöjd med det lilla.P€RRA;5836374 skrev:På min TV höll han sig på hjulen och kom i mål som fyra, 5.8 sekunder efter Lorenzo.
Kollar du racen?
P€RRA;5836374 skrev:På min TV höll han sig på hjulen och kom i mål som fyra, 5.8 sekunder efter Lorenzo.
Kollar du racen?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |