Inte vad jag minns men det är bättre att skriva så när man inte vetHelt spanskt har det väl aldrig varit?
Inte vad jag minns men det är bättre att skriva så när man inte vetHelt spanskt har det väl aldrig varit?
Han har vunnit 15 race i stora klassen och stått på pallen totalt 60 gånger.Nej, men killen har kört nu ett tag för repsol. Det har hunnit varit en del förare i teamet medans han kör kvar men alltid 2 i teamet.
Det jag kan lova är att han är en andra förare och kommer aldrig att vinna ett VM.
Alla gnällde på sic när han körde även taxen pedrosa, men där fanns det en passion och en kärlek som kan liknas med senna, som var enorm. Såna förare kommer tyvärr för sällan. Även Rossi som kommer 2.a med ducatin ljublar som det vara första racet han vann... fan lite krigar hjärta.
Realistiskt så är det ju bara två till max tre förare som kan vinna VM varje år. Pedrosa är en av dem varje år och har ju aldrig varit sämre än fyra i VM sedan han som Rookie kom femma. Det finns ju ingen som helst anledning att sparka ut honom med tanke på hans meriter, fart och bristen på starkare alternativ. Även om han skulle vara andreförare är han dn starkaste andreföraren du kan hitta.Smagatusk: Handlar inte om att jag har förkärlek till Italien. Nu råkar dom med lite roliga personligheter komma därifrån. Pedrosa är en toppförare som aldrig kommer vinna VM i stora klassen. Svårare än så är det inte. Vad talar för att han skall det, hans poäng han samlar ihop osv. Men att vinna VM är en annan sak.... Han är ju nöjd med sina resultat anser jag. Hans tid i Repsol är nog räknad tror jag, jag kanske har fel. Antingen vinner du Vm eller så är du borta. Då kanske det skulle bli mer fart på den taxen.
Realistiskt så är det ju bara två till max tre förare som kan vinna VM varje år. Pedrosa är en av dem varje år och har ju aldrig varit sämre än fyra i VM sedan han som Rookie kom femma. Det finns ju ingen som helst anledning att sparka ut honom med tanke på hans meriter, fart och bristen på starkare alternativ. Även om han skulle vara andreförare är han dn starkaste andreföraren du kan hitta.
Vem skulle du sätta på Pedrosas hoj som skulle presterat bättre resultat? han har ju varit väldigt olycksdrabbad också och inte kört en enda säsong utan allvarliga benbrott.Om alla hade dom förutsättningar Pedrosa har, tror du att det är bara 2-3 då ? Tycker du då också att det är bra resultat med det matrialet och teamet? sUre han har kört in poäng och varit med i toppen. Men det sista fattas och det är de som gäller. Men dom verkar nöjda med han och han verkar nöjd med sina placeringar.
Kan inte se vilka du skulle vilja lyfta här. Finns ju flera i fältet som också haft fabriksstyrningar som ligger bakom. Så som Dovi, Spies, Hayden och Edwards.Om alla hade dom förutsättningar Pedrosa har, tror du att det är bara 2-3 då ? Tycker du då också att det är bra resultat med det matrialet och teamet? sUre han har kört in poäng och varit med i toppen. Men det sista fattas och det är de som gäller. Men dom verkar nöjda med han och han verkar nöjd med sina placeringar.
Blev det nåt beslut ang. Marq och Pol?
Det ligger ju en hel del pengar i att ha förare med personlighet.
Skulle tippa att kepsar med #46 säljer lite bättre än #26.
Det är bra för sporten med såna mega-stjärnor som Stoner och Rossi.
De namnen är kända även utanför MotoGP kretsen = pengar!
Och är det något som spelar större roll i sport än sportsliga resultat så är det PENGAR.
Så jag tror nog att teamen (och MotoGP) vill ha förare med stora personligheter också.
Vem skulle du sätta på Pedrosas hoj som skulle presterat bättre resultat? han har ju varit väldigt olycksdrabbad också och inte kört en enda säsong utan allvarliga benbrott.
När HRC valde förare inför säsongen så använde de nog fakta före drömmar som dina. Vi vet varför Sic inte är här. Rossi var en omöjlighet. Cal var sämsta Yamaha-förare och väldigt ojämn, 10s efter Spies. Han har visat god utveckling i år, men högst sannolikt inget HRC ens övervägde ersätta Pedrosa med.Rossi skulle jag säga, det tvekar jag inte en sek på. Nu råkar han köra en hoj som är byggd med för mycket pasta kärlek och den funkar inget vidare... Men visst kollar man bakåt i fältet bakom Pedrosa så kanske det inte finns nån just nu som är bättre. Det skulle då vara Cal och Bautista. Drömmen hade varit sic & rossi för repsol
Pedrosa, liksom Stoner och Rossi etc. kommer att få efterträdare i MotoGP. Men faktum är att Pedrosa är den bästa andreföraren som HRC har tillgänglig för 2012, här kan du sätta din PUNKT!Du hör ju själv, "nästan" tyvärr det är så det kommer vara tills nån tar hans plats. Han är bortglömd direkt.
Det är så det kommer vara med pedrosa, "nästan" nåt mer blir det inte. PUNKT!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|