Att han INTE är förbi under inbromsningen när han driftar ut till vänster. Hade han bara hållit sitt spår och gett Luthi plats hade han ändå varit först in i kurvan.And the problem is?
Förutom den spännande fajten om pallplatserna var Crutchlows fajt med Dovi bra och Hayden, Bradl, Bautista och Barberas kamp.Gör om Moto2 till huvudklass! Alternativt gå över till Moto1. Prototypracing är dött! Bortsett från Stoners armpump var det ju precis lika utspritt & monotont som vanligt.
Att han INTE är förbi under inbromsningen när han driftar ut till vänster. Hade han bara hållit sitt spår och gett Luthi plats hade han ändå varit först in i kurvan.
Thats the problem!
I brist på TV och shit..
Varför får jag inte fram nåt på RFM???
Borde inte racet va avslutat för tillräckligt länge sen för att låta mig plocka hem och få en godnattsaga ikväll ?
Före och förbi är två helt olika saker när man går in framför någon som ska bromsa från 270 blås.Fast Marquez var före. Dessutom borde det inte ha varit en gåta för Lüthi var Marquez var på väg. Den gode Tom får nog släppa lite på självbevarelsedriften om han ska komma nånvart i Moto2. De andra är komplett vansinniga!
Före och förbi är två helt olika saker när man går in framför någon som ska bromsa från 270 blås.
Titta på tex Pedrosas ombromsning av Stoner på samma ställe. Snyggt och med respekt.
Om han istället släppt av lite, hade han kunnat bromsa om på insidan. Först går fortfarande alltid först, sen är det upp till dem andra att agera därefter
Förutom den spännande fajten om pallplatserna var Crutchlows fajt med Dovi bra och Hayden, Bradl, Bautista och Barberas kamp.
Vet inte vad du förväntade dig för race men jag tycker det var klart underhållande
Före och förbi är två helt olika saker när man går in framför någon som ska bromsa från 270 blås.
Titta på tex Pedrosas ombromsning av Stoner på samma ställe. Snyggt och med respekt.
Nej, de flesta har inte en chans. De är inte tillräckligt bra. Men det är ju möjligt att ändra reglementet ännu mer så att talang spelar ännu mindre roll; göra hojarna ännu mer lättkörda och ännu mer lika varandra. En bra idé?...huvudklassen i roadracing ska erbjuda mer än tre förare som slåss om pallen. Ingen av de övriga hade ju ens en chans på pallplats.
Jag har funderat hela helgen på varför det bara verkade vara just Tech3-hojarnas skivor som "glödde"?Bromsskivorna på Tech3-hojarna var riktigt GP-mässiga när de ansattes som mest.
Hmmmmm..... Jag tycker att den där lilla "knycken" åt vänster han gör vid 4.44 är grymt onödig. http://www.youtube.com/watch?v=rSMWQ7JXFb4
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|