Så du tycker inte att det vore bra att alla känner till de grundläggande reglerna för RR och diskuterar utgående ifrån dessa?
Kollade Lorenzos varvtider. Alla varv utom ett låg han mellan 1.56 och 1.56,5. Stabilt!
Kanske jag som är trög, men vad menar Rossi med det här?
When Barbera passed me, with a hard move that pushed me into the runoff area, he had only one objective: getting in front of me. The actually race position didn't matter.
Jag har funderat hela helgen på varför det bara verkade vara just Tech3-hojarnas skivor som "glödde"?
Alla kör väl med samma saker från Brembo?
Haha, snacka om bittert uttalande från Ross(t)i(g)!Kanske jag som är trög, men vad menar Rossi med det här?
When Barbera passed me, with a hard move that pushed me into the runoff area, he had only one objective: getting in front of me. The actually race position didn't matter.
Read more: http://www.gpone.com/index.php/en/2...non-e-la-Ducati-che-volevo.html#ixzz1rcFdmPlr
Gillar man inte Rossi är det klart att man kan tolka det så.Haha, snacka om bittert uttalande från Ross(t)i(g)!
Han gick lite brett i ingången till högerkurvan och Barbera dök på innern direkt, precis som Rossi skulle ha gjort på den tiden det begav sig. Barbera råkade trycka till honom lite, precis som Rossi brukade göra och le brett åt på presskonferenserna efteråt.
Om man läser intervjun med Stoner så var det alltså armpump som var problemet och inte däck eller shatter..
Tror ni detta kommer bli samma historia som när han hade strul med magen? Eller tror ni han kommer över detta och dominerar som förra året? Han verkade ju onekligen rätt mycket snabbare än både pedrosa och lorenzo tills det var 5 varv kvar.
Gillar man inte Rossi är det klart att man kan tolka det så.
Jag lutar mer åt att han bara återger vad som faktiskt hände och sen var det inget mer med det. Det är inte Stacey Moaner vi pratar om.
@Gustav: Ja, jag såg det i går kväll
Om man läser intervjun med Stoner så var det alltså armpump som var problemet och inte däck eller shatter..
Tror ni detta kommer bli samma historia som när han hade strul med magen? Eller tror ni han kommer över detta och dominerar som förra året? Han verkade ju onekligen rätt mycket snabbare än både pedrosa och lorenzo tills det var 5 varv kvar.
Han kanske skulle åka motorcykel lite oftare än bara under racehelger?Om man läser intervjun med Stoner så var det alltså armpump som var problemet
Det heter chatterOm man läser intervjun med Stoner så var det alltså armpump som var problemet och inte däck eller shatter.
Jag skulle tex kunna tolka intervjun med Stoner ovan som ett överdrivet gnäll. Att han försöker bortförklara sin mediokra prestation (med hans mot mätt) genom att skylla på ont i armen, att han knappt kunde hålla sig kvar på hojen osv. Om jag ville alltså.På vilket sätt skulle man tolka det annorlunda om man gillar eller inte gillar Rossi?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|